Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> EDI süsteemist imporditud tellimuse peal on kliendi nime järel tekst “KONTROLLI ARTIKLIKOODI”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 14. jaanuar 2025

EDI süsteemist imporditud tellimuse peal on kliendi nime järel tekst “KONTROLLI ARTIKLIKOODI”

Kui Telemast saabub tellimus Standard Booksi ja tellimus ilmub registrisse “Vigased e-müügitellimused” (moodul Müügihaldus), siis on põhjuseks, et saabunud tellimusega edastatud artiklit ei tuvastatud, näiteks seda artiklit ei ole sisestatud Standard Booksi artiklite registrisse või puudus artikli kaardil EAN kood. Sellisel tellimusel on kliendi nime järel tekst “KONTROLLI ARTIKLIKOODI”.
Vaata põhjuse kirjeldust siit VIDEOST

Kui oled teinud vajalikud parandused, saad sellest vigasest e-müügitellimusest koostada (Koosta menüüst) korrektse müügitellimuse, mis tekib Müügitellimuste registrisse.


(Telema EDI, Unifiedpost EDI, Docura EDI)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Enesejuhtimine digiajastul: aega on, kui fookus on paigas.

10. september 2025

Kui tihti mõtled puhkehetkel, et… Loe edasi

2025 NIPINURK

03. september 2025

Septembri nipinurk Seadistus… Loe edasi

Kui palju käsitööd saaks Standard Booksis tegelikult ära automatiseerida?

28. august 2025

Paljude ettevõttete töötajad… Loe edasi