Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Telemast saabunud müügitellimusest ei teki müügiarvet?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Telemast saabunud müügitellimusest ei teki müügiarvet?

Kui tellimuse peal valid Koosta menüüst “Arve”, siis avaneb ekraanile müügiarve aken.
– Arve koostamisel kontrollib programm, kas Kontakti (kliendi) kaardil on märgitud valik „EDI klient”.
– Kui märge on peal, siis kontrollib programm, kas antud Tellimusele on saabunud Tarnekinnitusi.
– Kui mõlemad eelnenud kontrollid on positiivsed, siis tekib arve Tarnekinnituse dokumendi alusel ja arve avaneb ekraanile.

Kui ei ole „EDI klient“ märget või Arve koostatakse enne Tarnekinnituse saabumist, siis tekib Arve vastavalt programmi standardfunktsioonile ehk Lähetuse dokumendi koguste alusel. See eeldab, et Lähetuse dokument on koostatud ja kinnitatud, enne arve koostamist.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Standard Booksi abil!

12. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi

2025 NIPINURK

01. november 2025

Novembri nipinurk Kuidas… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi