Avaleht> Kasutajatugi> Unifiedpost EDI> Unifiedpost EDI andmevahetuse seadistamine (müügiprotsessi jaoks)

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Unifiedpost EDI andmevahetuse seadistamine (müügiprotsessi jaoks)

Unifiedpost ja Standad Booksi vahel töötab liidestus, mille kaudu liiguvad automaatselt müügi- ja ostudokumentide sisu ning info. Käesolev juhend kirjeldab seadistusi, mis on vajalikud, kui oled kaupade müüja rollis.

Klient – kaupade tellija (näiteks Selver, Rimi, Bauhof).
Tarnija (sinu ettevõte) – Standard Booksi kasutaja, kes kaupu müüb ja tarnib.

Eeldused kasutamiseks:

  • Võta ühendust Excellenti müügiosakonnaga tel. 669 1113 või myyk@excellent.ee, et kokku leppida teenuse kasutuselevõtmine ja aktiveerimine.
  • kasutusel Standard Books 8.5 (sügis 2023) või uuem versioon;
  • kasutusel moodulid „Müügihaldus” ja „Logistika”;
  • Unifiedpostiga sõlmitud EDI teenuse leping.

Lisasoovitused:
– Enne reaalset kasutamist soovitame testida dokumentide saatmist ja vastuvõtmist. Selleks on vaja ka Unifiedpost esindajaga kokku leppida test dokumentide vahetamine.
– Kui soovid seadistuste tegemiseks kasutada konsultandi abi, saada soov e-mailiga või helista 669 1111.

Juhend: PDF

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Excellent Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent sai uue kuue. Mis muutus ja miks see on oluline?

28. november 2025

Võtsime eelmise aasta… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Excellent Booksi abil!

24. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi