Avaleht> Kasutajatugi> Unifiedpost EDI> Unifiedpost EDI andmevahetuse seadistamine (müügiprotsessi jaoks)

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. oktoober 2024

Unifiedpost EDI andmevahetuse seadistamine (müügiprotsessi jaoks)

Unifiedpost ja Standad Booksi vahel töötab liidestus, mille kaudu liiguvad automaatselt müügi- ja ostudokumentide sisu ning info. Käesolev juhend kirjeldab seadistusi, mis on vajalikud, kui oled kaupade müüja rollis.

Klient – kaupade tellija (näiteks Selver, Rimi, Bauhof).
Tarnija (sinu ettevõte) – Standard Booksi kasutaja, kes kaupu müüb ja tarnib.

Eeldused kasutamiseks:

  • Võta ühendust Excellenti müügiosakonnaga tel. 669 1113 või myyk@excellent.ee, et kokku leppida teenuse kasutuselevõtmine ja aktiveerimine.
  • kasutusel Standard Books 8.5 (sügis 2023) või uuem versioon;
  • kasutusel moodulid „Müügihaldus” ja „Logistika”;
  • Unifiedpostiga sõlmitud EDI teenuse leping.

Lisasoovitused:
– Enne reaalset kasutamist soovitame testida dokumentide saatmist ja vastuvõtmist. Selleks on vaja ka Unifiedpost esindajaga kokku leppida test dokumentide vahetamine.
– Kui soovid seadistuste tegemiseks kasutada konsultandi abi, saada soov e-mailiga või helista 669 1111.

Juhend: PDF

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Loo Vesi sai Standard Booksiga tagasi 55 töötundi kuus?

29. mai 2025

Väike tiim, suur… Loe edasi

Kuidas Ülemiste City jõudis kaosest efektiivsuseni?

29. mai 2025

Mida teha siis,… Loe edasi

Kõige targem töökaaslane raamatupidajale on API!

29. mai 2025

Kas oled kunagi… Loe edasi