Uuendatud 16. detsember 2014
Uuendasime versiooni, kontoris kasutajad saavad andmetele ligi, aga 1 kasutaja töökoht ei asu kontoris, ja see ei saa ühendust. Mis võib põhjuseks olla?
Kui klientprogramm ei pääse serverile ligi, mis asub teises võrgus, tuleks üle kontrollida järgmised punktid:
1. Kas serverprogramm töötab. Kahtluse korral pöördu Excellenti konsultantide poole.
2. Kas serverprogrammi ja clientprogrammide versiooninumber ja versiooni kuupäev on täpselt samad. Kui ei ole samad, peaks ilmuma vastav veateade ekraanile.
3. Kas kasutaja arvuti Windowsi/Maci tulemüüris on programmile õigused tehtud (seest välja ühendus).
4. Kas kasutaja arvuti viirusetõrje tarkvaras on programmile õigused tehtud (seest välja ühendus).
5. Kas kasutaja kontori ruuteris on avatud vajalikud pordid. (Vt portide loetelu SIIT)
6. Kas klientprogrammis on ettevõtete tabelis seadistatud õige serverarvuti TCP/IP aadress ja sama pordi number, mis serverprogrammis määratud? (näiteks: booksYY.excellent.ee)