Avaleht> Kasutajatugi> Alustamine> Andmebaasi-/internetivõti> Teated ekraanil> Ilmub teade: “Võtme genereerimine ebaõnnestus, server ei vasta”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 12. aprill 2022

Ilmub teade: “Võtme genereerimine ebaõnnestus, server ei vasta”

Palun kontrolli oma firma IT spetsialistiga, et firma “tulemüür” ei oleks blokeeritud HansaWorldi võtmeserveriga ühenduse võtmiseks. Sama kontroll tuleb teha juhul, kui sinu arvutis või firmas on kasutusel tarkvaraline tulemüür. “Tulemüüris” seadistatakse pordid ja ka tarkvarad, millel on õigus läbi tulemüüri andmeid saata.  Veenduge, et blokeeringut Standard Books programmile ei oleks, vaid oleks lubatud saata infot allpool loetletud portidele. Samamoodi töötavad ka veebibrauserid (Internet Explorer või Mozilla). Oluline on ühenduse suund võrgu seest väljapoole.

estonia.excellent.ee:1080
hansaworld.com:80

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

EDI ja Standard Books: milleks kasutada ja kuidas? 

13. august 2025

Tüüpiline tellimuse töövoog võib välja… Loe edasi

2025 NIPINURK

06. august 2025

Augusti nipinurk Standard… Loe edasi

Kas sa tead, mis liideseid pakub Standard Books ja kuidas need su elu lihtsamaks teevad?

05. august 2025

Andmete käsitsi liigutamine on ajakulukas. Loe edasi