Avaleht> Kasutajatugi> Alustamine> Andmebaasi-/internetivõti> Teated ekraanil> Ilmub teade: “Võtme genereerimine ebaõnnestus, server ei vasta”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 12. aprill 2022

Ilmub teade: “Võtme genereerimine ebaõnnestus, server ei vasta”

Palun kontrolli oma firma IT spetsialistiga, et firma “tulemüür” ei oleks blokeeritud HansaWorldi võtmeserveriga ühenduse võtmiseks. Sama kontroll tuleb teha juhul, kui sinu arvutis või firmas on kasutusel tarkvaraline tulemüür. “Tulemüüris” seadistatakse pordid ja ka tarkvarad, millel on õigus läbi tulemüüri andmeid saata.  Veenduge, et blokeeringut Standard Books programmile ei oleks, vaid oleks lubatud saata infot allpool loetletud portidele. Samamoodi töötavad ka veebibrauserid (Internet Explorer või Mozilla). Oluline on ühenduse suund võrgu seest väljapoole.

estonia.excellent.ee:1080
hansaworld.com:80

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Mugav ja ajasäästlik viis laenude haldamiseks!

21. oktoober 2024

Finantsmooduli uus lisaregister “Laenud” on… Loe edasi

Kuhu liigub raamatupidamise valdkond ja kas tehisintellekt võtab raamatupidajate töö üle?

16. oktoober 2024

Excellent Business Forumil arutleti põhjalikult… Loe edasi

Liidestuste abil andmed liikuma!

09. oktoober 2024

Tänapäeva maailmas, kus nutiseadmed, veebipoed… Loe edasi