Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Laekumised> Miks Luminorist pangaväljavõtte importimisel lähevad osad laekumised töötlemata kannete registrisse?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. veebruar 2025

Miks Luminorist pangaväljavõtte importimisel lähevad osad laekumised töötlemata kannete registrisse?

“Töötlemata Kanded” registrisse tekkinud tehingust saad Laekumise koostada järgnevalt:

  1. Ava Töötlemata kande kaart ekraanile ja vali Koosta menüüst “Laekumine“.
  2. Avaneb aken “Laekumise koostamine“, kus märgi linnuke “Salvesta vastavus” ja vajuta nupule Koosta. Teisi valikuid selles aknas ära muuda.
  3. Avaneb Laekumise kaart. Kontrolli laekumisel andmed üle ja kinnita.

Edaspidi tekivad Luminori väljavõttest automaatselt Laekumised. Võid koostada vastavuse kas käsitsi moodulisse Finants > Seadistused > Pangakannete vastavused.  Siin on oluline on täita ainult need väljad:

Kommentaar – sisesta vabas vormis kirjeldus (näiteks “Luminorist laekumised“)
Domeenid
Domain = PMNT
Family = MCOP
Subfamily = OTHR
Koosta – vali Ctrl+Enter “Laekumine“.
Salvesta kaart.


 

(Luminor, Laekumised, Laekumine, Pank, Pangast, Pangaliides, XML)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Forum 2025 – päev, mis andis uusi mõtteid ja julgust muutusteks

29. aprill 2025

24. aprillil… Loe edasi

Lihtne andmete liikumine Make.com abil!

28. aprill 2025

Standard Booksil on nüüd liidestus… Loe edasi

Korvpalliklubi Viimsi ja Excellent Business Solutions alustasid koostööd, mis ühendab spordi ja tehnoloogia!

28. aprill 2025

2025. aasta… Loe edasi