Skip to content
  • Standard Books
  • Hinnad
  • Kasutajatugi
  • Koolitused
  • Blogi
  • Proovi
  • en
  • ru
  • LV
  • Standard Books
  • Hinnad
  • Kasutajatugi
  • Koolitused
  • Blogi
  • Proovi
  • Ettevõttest
  • Koos on lahe
  • Kontaktid
  • Tunnustused
  • Liidestused
  • Partnerid
  • Tule tööle
Avaleht> SEPA

Leia vastused

Otsin...
Tagasi

Märksõna: SEPA

  • Kuidas seadistada, kas pangaväljavõtte importimisel tekib 1 finantskanne või eraldi kanded iga väljavõtte rea kohta?
  • Booksist panka saadetud tasumisel on selgituses inglise keeles “Invoice no…”, mitte “Arve nr…”
  • Kuidas koostada Kulutuse väljamakse Töötlemata kande kaardist?
  • Kuidas muuta ja lisada Pangakannete Vastavusi?
  • Kas on võimalik pärida ka varasema perioodi väljavõtteid, peale pangaliidestuse esmast aktiveerimist?
  • Aktiveerisin esimest korda pangaliidestuse, aga ühtegi dokumenti ei ole programmi saabunud?
  • SEADISTUSED PANGATEHINGUTE PANKA SAATMISEKS JA VASTUVÕTMISEKS PANGAST (KÄSITSI ja AUTOMAATSELT)
  • Pangafaili importimisel tekivad Töötlemata Kannete registrisse tasumised topelt, kuigi Tasumiste registris on need juba olemas?
  • Panga väljavõttest imporditud Kulutuse väljamakse tekitab topelt finantskande
  • Kuidas programm oskab imporditud tasumised siduda õigete ostuarvetega?
  • Kuidas koostada tasumist tuleviku kuupäevaga?
  • LHV panga väljavõtte import failina, käsitsi
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ettevõttest
  • Koos on lahe
  • Kontaktid
  • Tunnustused
  • Partnerid
  • Liidestused
  • Tule tööle
  • Standard Books
  • Hinnad
  • Kasutajatugi
  • Koolitused
  • Blogi
  • Kasutustingimused

Kasutajatugi

Klienditeenindus: E–R 9–17

+372 669 1111info@excellent.ee

TeamViewer tarkvara

Müügiosakond

+372 669 1113myyk@excellent.ee

Probleemid ühendusega

E-P 9-21
pilv@excellent.ee

Excellent Business Solutions Eesti AS

Valukoja 8, Ülemiste City, Tallinn

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Youtube