Uuendatud 04. september 2025
Arvet printides ilmub logo, e-arvega või e-mailiga saates logo ei ole näha.
Standard Booksist on võimalik saata müügiarvet e-arvena või e-mailiga. E-arvega ja e-mailiga arvet saates läheb Standard Booksist automaatselt kaasa müügiarve PDF failina. Programm kasutab sama arve dokumendimalli, mida tavalise printimise puhul. Kui e-arvega või e-mailiga saadetava müügiarve PDF failis ei ole näha logo, siis tuleb teha täiendused arve dokumendimallil.
Müügiarve peal saab “Koosta” menüüst valida “Koosta e-mail“. Tekib e-mail, kuhu külge lisatakse automaatselt arve PDF failina.
Kui e-arvega või e-mailiga saadetud PDF failis on näha kõik muu arve info, kuid ei ole näha logo, siis võib põhjus olla logo pildifailis. Logo faili puhul on oluline, et see vastaks järgnevatele tingimustele:
– Logo fail tuleb saata Excellenti pilveserveri administraatorile pilv@excellent.ee. Logo faili nimi tuleb arve dokumendimallile sisestada käsitsi, mitte valida oma arvutist faili asukoha teekonda. Kui avad dokumendimallil logo Pildi kasti topelt-klikiga, siis lahtrisse “Faili nimi“ tuleb käsitsi kirjutada faili nimi, mille eelnevalt lisasid dokumendimalli külge või saatsid eelnevalt e-mailiga Excellenti administraatorile. NB! Suured ja väikesed tähed peavad olema täpselt nii nagu faili nimes. Logo õigesti lisamisest loe täpsemalt SIIT
– Kui sinu ettevõtte Standard Booksi kasutajad prindivad dokumente, siis tuleb kasutada 24-bit BMP formaadis logo pildifaili.
– Logo faili nimi ei tohi olla “logo.bmp“, sest see on reserveeritud programmi jaoks.
– Faili peaks jääma alla 1 MB.
Kui fail ei vastanud tingimustele, koosta uus logo fail ja saada see uuesti pilv@excellent.ee
Logo lisamisest dokumendimallidele loe täpsemalt SIIT
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Kuidas lisada logo arvetele ja teistele dokumentidele?
E-mailiga ja e-arvega saadetava arve PDF failis on joon ja tekst erinev