Uuendatud 15. juuli 2025
Arvet printides ilmub logo, e-mailiga saates logo ei ole näha.
Müügiarve peal saab “Koosta” menüüst valida “Koosta e-mail“. Tekib e-mail, kuhu külge lisatakse automaatselt arve PDF failina.
Kui selles PDF failis on näha kõik muu arve info, kuid ei ole näha logo, siis võib põhjus olla logo pildifailis. Logo faili puhul on oluline, et see vastaks järgnevatele tingimustele:
– Logo faili nimi tuleb arve dokumendimallile sisestada käsitsi, mitte valida oma arvutist teekonda. Kui avad dokumendimallil logo pildi kasti, siis lahtrisse “Faili nimi“ tuleb käsitsi kirjutada faili nimi, mille eelnevalt lisasid dokumendimalli külge või saatsid eelnevalt e-mailiga Excellenti pilveadministratorile. NB! Suured ja väikesed tähed peavad olema täpselt nii nagu faili nimes. Logo õigesti lisamisest loe täpsemalt SIIT
– Kui sinu ettevõtte Standard Booksi kasutajad prindivad dokumente, siis tuleb kasutada 24-bit BMP formaadis logo pildifaili.
– Logo faili nimi ei tohi olla “logo.bmp“, sest see on reserveeritud programmi jaoks.
– Faili peaks jääma alla 1 MB.
Kui fail ei vastanud tingimustele, koosta uus logo fail ja uuenda logo serveris. Loe täpsemalt SIIT