Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> E-arved ei jõua Luminor panka?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

E-arved ei jõua Luminor panka?

Luminor panka on võmalik e-arveid saata, kuid e-arvete saatmise seadistamisel tuleb teha erandid. E-arvete põhiseadistuste jaoks kasuta üldist e-arvete seadistamise juhendit SIIT.

Kui aga sinu klient soovib e-arveid saada Luminor panka, siis on seadistustes erisused.
1) Kontakti (kliendi) kaardil tuleb lahtrisse “Arveldusarve” (vahelehel “Ettevõte”) sisestada ettevõtte reg.nr.

2) Kui tegemist on eraisikuga, siis kontakti kaardil tuleb lahtrisse “Reg.nr1” (vahelehel “Ettevõte”) sisestada isikukood.

3) Kontakti kaardil tuleb lahtrisse “IBAN” (vahelehel “Kontod”) sisestada kliendi arveldusarve number.

4) Kontakti kaardil tuleb lahtrisse “Pangakood” (vahelehel “Kontod”) valida nimekirjast Luminor panga kood (kasuta Ctrl+Enter). Veendu, et eelnevalt oleks Luminor pank lisatud moodulis Ostuarved > Seadistused > Pangad. Luminori panga kaardil peab olema kindlasti täidetud Luminori BIC/SWIFT.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Standard Booksi abil!

12. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi

2025 NIPINURK

01. november 2025

Novembri nipinurk Kuidas… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi