Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 11. mai 2021
Esimest korda koostan viivisarveid. Viivisarvete seadistus täidetud, aga hooldusfunktsiooniga viivisarved ei tekkinud?
1. Kui koostad viivisarveid esmakordselt, siis märgi “Viivis” seadistuses “Arvutusmudel” valikuks “Hetke % + päevade arv”.
2. Märgi seadistuses valik “Koosta viivisarved tähtaja = Perioodi kohta“.
3. Kontrolli kas Artiklite registris on spetsiaalne VIIVISE artikkel.
4. Kontrolli “Viivise” seadistuses määratud lubatud hilinemist ja minimaalset summat, millele Viivisarve koostatakse.
5. Kontrolli, kas Üldise mooduli seadistuses “Numbriseeriad, vaikimisi” on Viivisarvetele määratud reaalselt eksisteeriv numbriseeria.
6. Kontrolli, kas Kliendi/Kontakti kaartidel on “Tingimused” osal märgitud valik “Viivis“.
Seadistuse kohta saad täpsemalt lugeda SIIT
(viivised)
APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm
17. aprill 2024
APRILLI NIPID Mis… Loe edasi
MÄRTSI NIPINURK – ostureskontro aruanne; artikli kaardi aruanne; ametlik numbriseeria numbriga sidumine jpm.
05. märts 2024
MÄRTSI NIPID Artikli… Loe edasi