Uuendatud 02. detsember 2025
Kas klientidele saab Booksist saata SMS, kui on arved tasumata?
ALATES VERSIOONIST 8.5 NOVEMBER 2025
Moodul Müügiarved > Funktsioonid > Hooldus > „SMS-teavitused tasumata arvete kohta“.
Klientidele on võimalik Booksist saata SMS teavitus kui arved (müügiarved) on tasumata. Funktsioon saadab ühe SMS iga kliendi kohta ja seal on kajastatud kõik tasumata arved ja detailsem info vastavalt seadistusele (vt allpool).
NB! Linnuke “Aktiveeri” peab olema täidetud.
Funktsiooni kasutamise eeldused:
- SMS saatmise e-teenus on aktiveeritud moodulis Üldine > Seadistused >”E-teenuste seadistused” > vaheleht “Muud teenused” > “SMS’i saatmine” real vajuta nupule Aktiveeri. NB! Tegemist on tasulise teenusega, teenuse kasutamiseks võta ühendust müügiosakonnaga myyk@excellent.ee või 669 1113
Avaneb lisaaken, kus tuleb sisestada “Token” ja “Saatja“. Selle info saadab Excellenti esindajalt teenuse lepingu sõlmimisel.
- Täida moodulis Müügiarved > Seadistused > “SMS-teavitused tasumata arvete kohta“. Seadistus peab olema täidetud järgmiselt:

- Kliendi Kontakti kaardil on täidetud väli “Mobiil” (372 peab olema numbri alguses).
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Kuidas ma näen Booksis, mitu märgukirja on kliendile saadetud?
