Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Kontaktid> Kontaktisiku kaardile ei saa valida ametinimetust, valiku aken on tühi?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 31. mai 2017

Kontaktisiku kaardile ei saa valida ametinimetust, valiku aken on tühi?

Kliendi või tarnija kontaktisiku kaardile on võimalik sisestada isiku ametinimetus Kontakti kaardi “Kommantaar” osal. Lahtris Ametinimetus avaneb Ctrl+Enter valik. Ametid tuleb eelnevalt ise kirjeldada Kliendihalduse moodulis seadistuses Ametinimetused. Lisaks ametinimetusele, saad lisada juurde pikema ametikirjelduse.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi