Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Kuidas e-arvet uuesti saata?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 05. august 2025

Kuidas e-arvet uuesti saata?

E-arve saadetakse programmist automaatselt välja müügiarve kinnitamise hetkel. Kui selgub, et saadetud e-arve sisestamisel on eksitud, aga arve on jõudnud juba saajani, siis tuleb koostada kreeditarve (loe krediteerimisest SIIT). Kui aga e-arve pole veel jõudnud saajani, siis on võimalik müügiarve saata Standard Books programmist uuesti välja.

Uuesti saad saata konkreetset müügiarvet (variant A) või valitud perioodi arved (variant B).


Variant A – ÜHE ARVE UUESTI SAATMINE

1A. Kui müügiarve on vaja saata uuesti seoses tehnilise tõrkega, või kui arvele oli lisatud mingi muu fail, mille tõttu e-arve saatmine ebaõnnestub, siis:

  • Eemalda vale fail, avades arve paremas ülemises nurgas “kirjaklambri” ikoon. Tee vale faili rida aktiivseks ja vali Kaart menüüst “Kustuta“. E-arvena saadetava arve küljes tohib olla 1 PDF fail ehk arve ise.
  • Sama arve uuesti saatmiseks e-arvena ava konkreetne arve ekraanile ja vali arve peal operatsioonide (“hammasratta“) menüüst “Saada e-arve uuesti“.

1B. Kui sul on vaja parandada arvel andmeid enne uuesti saatmist, siis tuleb vana PDF arve küljest eemaldada. Selleks ava arve paremas ülemises nurgas “kirjaklambri” ikoon, aktiveeri PDF faili rida ja vali Kaart menüüst “Kustuta“. Paranda andmed arvel ja kinnita uuesti. Arve uuesti kinnitamisel tekib uus PDF fail automaatselt ja e-arve saadetakse automaatselt programmist uuesti välja.

NB! Uuesti saab saata ainult arveid, mis ei ole veel jõudnud saajani, näiteks mingil tehnilisel põhjusel.
Kui e-arve on jõudnud juba sinu e-arve operaatori e-arvete keskkonda, siis tuleb see arve operaatori keskkonnast kõigepealt kustutada. Kutsutamise toiming sõltub sinu valitud operaatorist ja sealsest veebikeskkonnast. Pöördu vajadusel oma operaatori esindaja poole.


Variant B – HULGA ARVETE UUESTI SAATMINE

Kui soovid saata uuesti ühe päeva, nädala või muu valitud perioodi arved, siis kasuta hooldusfunktsiooni:
moodul Müügiarved > Funktsioonid > Hooldus > Saada e-arved uuesti

Periood – vali periood, millise vahemiku arved soovid uuesti saata.
Arve – sisesta arve number, kui soovid saata ühte konkreetset arvet uuesti.
Klient – vali klient (ctrl+enter), kui soovid uuesti saata ainult selle kliendi arved.
Kliendiklass – vali kliendiklass (ctrl+enter), kui soovid uuesti saata ainult sellesse klassi kuuluvate klientide arved.
Klassifikaator – vali kliendiklassifikaator (ctrl+enter), kui soovid uuesti saata ainult selle klassifikaatoriga klientide arved.
K.a. veel saatmata arved
Vajuta Käivita.


 

(e-arve uuesti saatmine, uuesti e-arve, kordus e-arve, e-arve koopia, korduv saatmine)

Sind võivad huvitada ka need artiklid:

Kuidas kontrollida, kas e-arve on programmist välja läinud?

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

2025 NIPINURK

03. september 2025

Septembri nipinurk Seadistus… Loe edasi

Kui palju käsitööd saaks Standard Booksis tegelikult ära automatiseerida?

28. august 2025

Paljude ettevõttete töötajad… Loe edasi

3 asja, mida septembris Standard Booksis juurde õppida!

27. august 2025

September on tuntud… Loe edasi