Leia kiirelt!

Kuidas lisada uut kasutajat?Uuendatud 03. veebruar 2022

Põhisammud, et luua uus isikukaart:
1. Loo uus isiku kaart;
2. Valideeri kasutaja;
3. Koosta kasutajale postkast;
(4. Kui kasutaja peab sisenema mitmesse ettevõttesse, siis seadista globaalne kasutaja)
——
Kõikidest punktidest täpsemalt:

1. Uued isikud saad lisada moodulis Üldine > register Isikud > vali Koosta menüüst “Uus“.
Täida lahtrid:
Allkiri – kasutajanimi,
Nimi – isiku ees- ja perenimi,
E-mail – (vahelehel Müük) täida ainult siis kui soovid otse programmist saata e-maile ja Arveid, Pakkumisi või Tellimusi.
Sisenemise e-mail – ainult valideerimise toimingu jaoks ja edaspidiseks programmi sisenemiseks. Valideerimine on vaja teostada ainult üks kord programmi esmasel kasutuselevõtmisel. Valideerimise käigus seotakse iga kasutajaga tema personaalne e-maili aadress (StandardID) ja parool, millega saab edaspidi programmi siseneda. Loe valideerimise kohta SIIT

NB! E-maili aadress peab olema kehtiv. E-maili aadress ei tohi sisaldada suuri tähti!
Kasutajagrupp – millised õigused on programmis, vali Ctrl+Enter klahvikombinatsiooniga.
Keel – vali Ctrl+Enter (Eesti)
Salvesta kaart.

2. ja 3. Valideerimisest ja postkasti koostamisest loe täpsemalt siit: PDF juhend
Postkasti/ lisapostkasti aknas ei pea sa täiendavaid määranguid täitma.

(4. Kui kasutaja peab sisenema mitmesse ettevõttesse, siis seadista globaalne kasutaja. Sellest saad täpsemalt lugeda SIIT)

Vaata ka videot isiku kaardi seadistamisest: SIIT

(uus isik, uue isiku loomine, isiku lisamine, lisa isik, uue kasutaja, uus kasutaja, uus töötaja)

 

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus