Leia kiirelt!

Kuidas saata kontaktid, kontoplaan ja kulukohad Finbite(Omniva) või Envoice keskkonda?Uuendatud 09. november 2021

E-arvete jaoks vajalikud algandmed on võimalik saata otse Finbite (endine Omniva) või Envoice e-arve operaatori veebikeskkonda. Ühesuunalise andmevahetuse käigus saadetakse Standard Booksist need registrid: Kontod, Objektid ja Kontaktid.
Registrite sisu edastatakse täies mahus.

KASUTAMINE

Kui aktiveerid esmakordselt Finbite või Envoice e-arvete teenuse, siis on võimalik teha täiendav seadistus, mis saadab esmased algandmed Standard Booksi programmist otse Finbite või Envoice keskkonda.

Kui kunagi de-aktiveerid Booksi programmis e-arvete teenuse kasutamise, siis automaatselt lõppeb ka algandmete edastamine.

Baasandmete uuendamine toimub perioodiliselt vastavalt määratud ajastamisele. Ajastatud tegevusena kontrollib programm, kas on muudetud või lisatud registritesse (Kontod, Kontaktid, Objektid) andmeid. Muudetud ja uued kaardid edastatakse vastava intervalli tagant automaatselt Finbite või Envoice e-arve portaali.

Kui kõikide eelnevalt kirjeldatud registrite sisu pole soovi saata, siis on võimalik valida, milliste registrite sisu täpsemalt e-arvete keskkonda saadetakse. Seda on võimalik muuta järgnevas seadistuses:

Moodul Üldine > Seadistused > Algandmete edastamise valikud (E-arved)

Loe siit juhendist täpsemalt funktsiooni ajastamisest, käsitsi käivitamisest ja andmete kontrollimisest:
PDF juhend

Kui peaks juhtuma, et kontod ei ilmu operaatori keskkonda, siis kontrolli üle, et Standard Booksis ei oleks mõnda konto kaarti, kus nimetus on täitmata või sisestatud tühik (moodul Finants, register Kontod). Enne edastamist saad algandmed (kontaktid, kontod, objektid) üle kontrollida moodulis Müügiarved aruandega „Andmete kontroll (e-arved)”.

 

(dimensioonid)

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus