Leia kiirelt!

Kuidas seadistada kliendile hinnakirja, milles on fikseeritud hinnad, mitte % valemi alusel arvutatud?Uuendatud 30. juuli 2019

Hindasid on võimalik sisestada käsitsi, kui soovid kliendile määrata artiklite fikseeritud hinnad, mitte arvutada seda Hinnavalemiga. Tegemist on põhimõtteliselt kliendi hinnakirjaga, kuid hinnad pole arvutatud allahindluse protsendi põhjal.

Põhisammud:
1. Koosta Hinnakirja kaart konkreetsele kliendile või kliendiklassile
(moodul Müügihaldus – registrid – Hinnakirjad).
2. Sisesta Hinnad (loe täpsemalt allpool)
3. Seo Hinnakiri kontakti(de)ga.

Uue Hinna kaardi sisestamiseks mine Müügihalduse moodulisse – registrid – HinnadVali Koosta menüüst “Uus hind“.
Artiklikood – kasuta Ctrl-Enter nimekirjast valimiseks.
Hinnakiri – vali Ctrl+Enter hinnakirja kood. Hinnakirja koodi kaudu saad selle artikli hinna siduda valitud klientidega või kliendiklassiga.
Kui nimekirjas soovitud hinnakiri puudub, siis saad selle kohe samas aknas luua. Mine Hinnakiri lahtrisse ja vali Ctrl+Enter. Avanenud aknas vajuta nupule “Uus”. Avaneb uus tühi Hinnakirja kaart. Siin piisab ainult Koodi määramisest, teised lahtrid võivad tühjaks jääda. Salvesta.
Kliendi/kontakti kaardile või kliendiklassile tuleb valida sama Hinnakirja kood.
Artikli nimetus
– sisestub automaatselt, kui oled artikli ära valinud.
Hind – sisesta soovitud fikseeritud ühikuhind, mis selle artikli puhul valitud klientidele kehtib.

Kui artikleid on palju ja käsitsi sisestamine ei ole mõeldav, siis saad ka hindu importida. Loe sellest SIIT.

Märksõnad:
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus