Avaleht> Kasutajatugi> Pilveteenus> Excellent Portal> Kuidas sulgeda kasutaja ligipääsu Excellent Portalisse?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 06. mai 2025

Kuidas sulgeda kasutaja ligipääsu Excellent Portalisse?

Excellent Portalisse kasutaja ligipääsu sulgemise protsess oleneb sellest, kas kasutaja oli registreeritud andmebaasis ka töötajana ning kas ta lahkus ka töötajana või mitte.

Kui kasutaja lahkub ettevõttest ja lõpetatakse tööleping, siis tuleb Palga moodulis “Töötajate” registris konkreetse Töötaja kaart märkida programmis “Suletud”. Selle tulemusena suletakse selle töötaja ja temaga seotud e-maili aadressil ja isikukoodil ligipääs Excellent Portalisse. Kui kasutajal oli ka Isiku kaart (moodul Üldine) või Globaalse kasutaja kaart (moodul Tehnika), siis märkige ka nendel kaartidel “Suletud“.

Kui kasutaja on siiski töötajana arvel, aga ei tohiks enam omada ligipääsu Excellent Portal keskkonda, siis edastage Excelleti kasutajatoele selle kasutaja nimi, e-mail ja isikukood koos ettevõtte nimega, kuhu ettevõttesse kasutaja ligipääs sulgeda tuleb. Excellenti kasutajatugi laseb pilveteenuse administraatoril ligipääsu sulgeda: info@excellent.ee


(veebiportaal, portaal, veebiliides, veebikeskkond, veebi portaal, veebipõhine töölaud, veebist kasutamine) 

Sind võivad huvitada ka need artiklid:

Excellent Portal – aktiveerimine ja kasutajate seadistamine

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi