Leia vastused

Kus on näha Selveri kaupluse ja kauba saatmise aadress?Uuendatud 07. veebruar 2022

Kui kaubad tuleb saata Selveri külmlattu, on Standard Booksis vaja Lähetuse dokumendil (saatelehel) kajastada lähetusaadressina Külmlao andmeid. Selveri kauplustekett soovib kaupade eest saadud arvetel näha arve saajat (Selver AS) kui ka kaupluse andmeid.

Standard Booksis tuleb külmladu sisestada lähetusaadressina registrisse moodul Logistika > Seadistused > Lähetusaadressid

TÖÖPROTSESSI KIRJELDUS:

1) Kui Telemast saabunud müügitellimusel on info, et kaup tuleb lähetada Selveri külmlattu, siis on imporditud tellimusel näha:
Klient” lahtris Selveri keti juriidiline nimi (Selver AS);
Lähetusaadress” lahtris (vaheleht “Lähetusaadress“) on näha Külmlao andmed;
Tellija aadre.kood“ lahtris on kaupluse kood, kes tooted lõpuks saab. Kood võetakse seadistuses “Lähetusaadressid“.

2) Tellimuse dokumendist Lähetuse koostamisel võtab programm Tellimuselt “Klient” lahtrist info ja asetab Lähetusele “Klient” lahtrisse sama (näite puhul Selver AS). Lähetusaadressi lahtrisse ilmub Tellimusel täidetud lähetusaadress (näite puhul Külmladu).

3) Tellimuse dokumendist Arve koostamisel võtab programm Tellimuselt “Klient” lahtrist info ja asetab arvele “Klient” lahtrisse sama (näite puhul Selver AS). “Lähetusaadressi kood” lahtrisse ilmub Tellimusel täidetud „Tellija aadre. kood“ (kauplus).

Juhul kui Tellimusega ei saabu infot, et kaup on vaja saata külmlattu, siis salvestatakse Tellimusele kliendiks keti juriidiline nimi (Selver AS) ja Lähetusaadressiks ilmub kauplus, kes tooted tellis. Väli „Tellija aadre. kood“ jääb sel juhul tühjaks. Tellimusest lähetuse ja arve koostamisel liiguvad Kliendi ja Lähetusaadressi väljadele samad andmed nagu Tellimusel.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus