Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Laekumised> Laekumise sisestamisel ilmub teade “Tellimuse nr puudub”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. mai 2023

Laekumise sisestamisel ilmub teade “Tellimuse nr puudub”

Kui sisestad Müügiarvete moodulisse Laekumist ja laekumise kaardi salvestamisel ilmub teade:
Tellimuse nr puudub” või “Tellimust ei eksisteeri“, siis kontrolli Müügihalduse moodulis seadistust “Ettemaksud“.

Eemalda valik “Kasuta müügitellimuse numbrit ettemaksuarvel” juhul kui:
– sa müügitellimusi üldse ei kasuta;
või
– soovid samale tellimusele koostada mitmes osas ettemaksu laekumist.

 

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Standard Booksi ja Excellent Portali versiooniuuendus, kevad 2025

05. juuni 2025

Standard Booksi järgmine… Loe edasi

Kuidas Loo Vesi sai Standard Booksiga tagasi 55 töötundi kuus?

29. mai 2025

Väike tiim, suur… Loe edasi

Kuidas Ülemiste City jõudis kaosest efektiivsuseni?

29. mai 2025

Mida teha siis,… Loe edasi