Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Finants> Aruanded> Lisasin uue konto kontoplaani, aga bilanssi see ei ilmu?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Lisasin uue konto kontoplaani, aga bilanssi see ei ilmu?

Uusi kontosid saad lisada Kontode registrisse: moodul Finants (või Üldine) > Registrid > Kontod

Kui oled uue konto kaardi salvestanud, siis kontrolli, kas lisatud konto ilmub ka sinu bilanssi või kasumiaruandesse. Kui konto on puudu bilansi aruande kirjeldusest, siis bilanss pole tasakaalus.
Üldises moodulis on aruanne “Baasandmed“, mis aitab kontrollida, kas kõik kontod on kirjeldatud bilansis või kasumiaruandes. Aruande määramisaknas märgi valik “Kontoplaan aruannete kirjeldustega“.

  1. Uue konto saad lisada aruannete kirjeldusse: moodul Finants > Seadistused > Aruannete seadistused.
    Ava seadistus ja tee hiirega topelklikk Bilanss real. Avaneb aruande kirjelduse aken.
    Leia rida, kuhu uus konto peab kuuluma ja ava see rida.
    Kui lisatud konto jääb olemasolevasse kontode vahemikku, siis ei pea sa midagi lisaks tegema. Kui uus konto tuleb lisada olemasolevate kontode juurde, siis võid suurendada vahemikku (kooloniga eraldatud) või lisad olemasoleva kontode vahemiku lõppu + märgiga.
  2. Samuti pead üle vaatama konto kaardil “Kontoklass”, et see oleks õigesti valitud.

Vaata ka VIDEOT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Standard Booksi abil!

12. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi

2025 NIPINURK

01. november 2025

Novembri nipinurk Kuidas… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi