Leia vastused

Lisasin uue konto kontoplaani, aga bilanssi see ei ilmu?Uuendatud 26. aprill 2022

Uusi kontosid saad lisada Kontode registrisse: moodul Finants (või Üldine) > Registrid > Kontod

Kui oled uue konto kaardi salvestanud, siis kontrolli, kas lisatud konto ilmub ka sinu bilanssi või kasumiaruandesse. Kui konto on puudu bilansi aruande kirjeldusest, siis bilanss pole tasakaalus.
Üldises moodulis on aruanne “Baasandmed“, mis aitab kontrollida, kas kõik kontod on kirjeldatud bilansis või kasumiaruandes. Aruande määramisaknas märgi valik “Kontoplaan aruannete kirjeldustega“.

  1. Uue konto saad lisada aruannete kirjeldusse: moodul Finants > Seadistused > Aruannete seadistused.
    Ava seadistus ja tee hiirega topelklikk Bilanss real. Avaneb aruande kirjelduse aken.
    Leia rida, kuhu uus konto peab kuuluma ja ava see rida.
    Kui lisatud konto jääb olemasolevasse kontode vahemikku, siis ei pea sa midagi lisaks tegema. Kui uus konto tuleb lisada olemasolevate kontode juurde, siis võid suurendada vahemikku (kooloniga eraldatud) või lisad olemasoleva kontode vahemiku lõppu + märgiga.
  2. Samuti pead üle vaatama konto kaardil “Kontoklass”, et see oleks õigesti valitud.

Vaata ka VIDEOT

Märksõnad:
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus