Leia kiirelt!

Miks ei ole tekkinud finantskannet?Uuendatud 20. jaanuar 2022

Allsüsteemidest ehk moodulitest tekivad finantskanded automaatselt dokumendi Kinnitamise hetkel ja tekivad Finants mooduli registrisse Kanded. Dokumendist tekkinud finantskannet saad vaadata kohe, valides dokumendi peal operatsioonide (“hammasratta“) menüüst “Ava finantskanne“.

Kui kannet ei avane ekraanile või Kannete registris kannet ei eksisteeri, siis kannet ei tekkinud. Sellisel juhul kontrolli üle need seadistused:

  1. Moodul Finants > Seadistused > Allsüsteemid. Veendu, et oleks määratud kuupäev, millest alates finantskanded automaatselt tekivad ning märgitud linnuke soovitud registri nime juurde.
  2. Numbriseeriad. Sõltuvalt dokumendist, millest kanne ei tekkinud, leia dokumendiga samas moodulis seadistuste alt “Numbriseeriad – …“. Ava seadistus ja veendu, et määratud numbriseeria ridadel oleks veerus “Kanded=Koosta” (kasuta ctrl+enter).
  3. Moodul Finants > Seadistused > Numbriseeriad – kanded. Kui oled eelnevatel aastatel kirjeldanud numbriseeria, siis peab ka jooksva aasta kohta olema uus rida kirjeldatud.

Kui seadistused on korda tehtud, siis tuleb puuduv finantskanne uuesti koostada. Selleks saad kasutada hooldust moodulis Üldine > Funktsioonid  > Hooldused > Koosta finantskanded.

Vaata ka videot SIIT

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus