Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Finbite> Miks Finbite-st (Omniva) saabunud e-arvetel ei ole kaasas PDF faili?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 14. jaanuar 2025

Miks Finbite-st (Omniva) saabunud e-arvetel ei ole kaasas PDF faili?

Kui Finbite (Omniva) keskkonnast saabuvate tarnijate e-arvete küljes ei ole pdf faile, siis tuleks kontrollida järgnevat seadistust:  moodul Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused.
Ava alamleht “E-arve teenused“, ning osas “Tarnija e-arvete vastuvõtmine” ei tohi olla märgitud “E-arvete vastuvõtmine ilma pdf failideta“.

Sama seadistuse esimesel lehel “E-arve seadistused” lisa linnuke “Tarnija e-arve vastuvõtmine kõikide manustega“.
Salvesta seadistus.

Puuduvaid PDF faile saab e-arvetele ka tagantjärele pärida. Seda saad teha ostuarve dokumendi peal, valides operatsioonide(“hammasratta“) menüüst “PDF-i päring“.

Programmis on aruanne, millega saab kontrollida, kas kõikidel saabunud tarnija e-arvetel on PDF fail kaasas. Aruande leiad moodulist Ostuarved > Aruanded > Ostuarvete manused.


 

(digitaliseerimine)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi