Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Kontaktid> Milleks kasutatakse kontakti kaardil valikut “Genereeri viitenumber”?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Milleks kasutatakse kontakti kaardil valikut “Genereeri viitenumber”?

Viitenumbreid on vaja Kontakti kaardil täita näiteks juhul kui soovitakse
A) saata e-arveid otse programmist (läbi e-arve operaatori teenuse);
B) importida laekumisi panga väljavõtte failist.

Viitenumber peab olema täidetud Kontakti kaardil lahtris “Reg. nr. 2” (osa “Ettevõte”) või  lahtris “Viitenumber” (osa “KÜ”).

Viitenumbrid saab automaatselt kõikidele kontakti kaartidele korraga genereerida hooldusega (loe sellest täpsemalt SIIT). Aga soovid genereerida viitenumbri käsitsi konkreetsele kliendile, siis saad kasutada funktsiooni Kontakti kaardi operatsioonide menüüst “Genereeri viitenumber“.

Valiku tegemisel avaneb lisaaken, kus saad valida, mis võetakse viitenumbri loomisel aluseks:
Reg.nr. – Programm vaatab kontakti kaardi väljale “Reg.Nr 1″ sisestatud väärtust ja selle põhjal koostab uue viitenumbri koos kontrolljärguga.
Kontakti kood – Programm vaatab kontakti kaardi väljale “Kood sisestatud väärtust ja selle põhjal koostab uue viitenumbri koos kontrolljärguga. Viitenumber teki kontakti kaardi lahtrisse “Reg.Nr 2”.
Vajutades “Käivita”, tekib viitenumber kontakti kaardi lahtrisse “Reg.Nr 2“.

Võimalikud teated funktsiooni käivitamisel:
Väli Reg.Nr 1 on täitmata või valesti täidetud” – Kontakti kaardil on väli Reg.Nr 1 tühi või ei ole numbriline, sisaldab tähemärke või muid keelatud sümboleid. Peab olema ainult numbriline.
Väli Reg.Nr 2 on juba täidetud” – Kontakti kaardil on väli Reg.Nr 2 juba täidetud ja antud käivitus ei kirjuta seda üle.
Viitenumbrit ei saanud genereerida. Selle pikkus peab olema kuni 20 numbrit.” – Kontakti kaardi väljal Reg.Nr 1 olev väärtus on pikem kui 19 numbrimärki.
Kontaktikood on vales formaadis” – Kontakti kaardil on väli “Kood” täidetud ebakorrektse formaadiga (sisaldab tähemärke või muid keelatud sümboleid).

Kui sa soovid, et uue Kontakti kaardi loomisel tekiks viitenumber automaatselt alati, siis saad kasutada seadistust moodulis Müügiarved > Seadistused > Kontakti seadistused > märgi valik “Genereeri viitenumber automaatselt uue kontakti loomisel“.
Seadistuse aktiveerimisel toimub viitenumbri automaatne loomine ka olemasoleva Kontakti kaardi uuendamisel/muutmisel.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Tööprotsesside automatiseerimine Standard Booksis – juhend, mis säästab aega ja vähendab vigu

17. september 2025

Paljud raamatupidajad teevad aastaid… Loe edasi

Lahendused on vaid paari kliki kaugusel – üle 2100 vastuse ühes kohas

17. september 2025

Meie kasutajatoe KKK-s… Loe edasi

Miks on automatiseerimine oluline? 4 viisi kuidas seda teha Standard Booksis. 

16. september 2025

Automatiseerimine ei tähenda ainult… Loe edasi