Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 22. aprill 2015
Mis on erinevus ettevõtte kustutamisel ja ettevõtte tühjendamisel?
ETTEVÕTTE KUSTUTAMINE
Kustutamise toiming on vajalik kui andmebaasis on mitu ettevõtet ja soov on vähendada ettevõtete arvu. Kustutamise järel väheneb ettevõtete arv andmebaasis. Näiteks, kui eelnevalt oli andmebaasis 4 ettevõtet, aga 1 lõpetas tegevuse, siis ettevõtte kustutamise protseduuri järel jääb andmebaasi ainult 3 ettevõtte kohta. Vastavalt alles jäänud ettevõtete arvule kehtib litsents.
Ettevõtete kustutamine on vajalik juhul, kui firma on soetanud lisaettevõtete litsentsid ühekaupa ja 1 või mitu ettevõtet lõpetavad tegevused. Nende asemele uusi ei teki.
Bürooettevõtete litsentsi omanikel ei ole ettevõtte kustutamine vajalik, sest kasutada saab kuni 50 (ERP paketis 99) ettevõtte kohta nagunii. Kui raamatupidamisbürool saab 50 ettevõtte kohta täis ja soov on tegevuse lõpetanud ettevõtted asendada uutega, siis sobib teine protseduur – ettevõtte tühjendamine.
Ettevõtete kustutamiseks saada soov info@excellent.ee
ETTEVÕTTE TÜHJENDAMINE
Tühjendamise toiming on vajalik kui andmebaasis on mitu ettevõtet ja soov on asendada vähemalt ühe ettevõtte andmed uutega. Tühjendamise järel ei vähene ettevõtete arv andmebaasis.
Näiteks, kui eelnevalt oli andmebaasis 4 ettevõtet, aga 1 lõpetas tegevuse, siis ettevõtte tühjendamise protseduuri järel jääb andmebaasi alles 4 ettevõtte kohta, kuid 1 koht on tühi, kuhu saab sisestama hakata uue ettevõtte andmeid. Litsentsi osas muudatusi ei kaasne.
Ettvõtte tühjendamiseks saada soov info@excellent.ee
Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024
22. aprill 2024
Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi
Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!
18. aprill 2024
Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi
Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik
18. aprill 2024
Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi