Leia vastused

Mis on erinevus ettevõtte kustutamisel ja ettevõtte tühjendamisel?Uuendatud 22. aprill 2015

ETTEVÕTTE KUSTUTAMINE

Kustutamise toiming on vajalik kui andmebaasis on mitu ettevõtet ja soov on vähendada ettevõtete arvu. Kustutamise järel väheneb ettevõtete arv andmebaasis. Näiteks, kui eelnevalt oli andmebaasis 4 ettevõtet, aga 1 lõpetas tegevuse, siis ettevõtte kustutamise protseduuri järel jääb andmebaasi ainult 3 ettevõtte kohta. Vastavalt alles jäänud ettevõtete arvule kehtib litsents. 

Ettevõtete kustutamine on vajalik juhul, kui firma on soetanud lisaettevõtete litsentsid ühekaupa ja 1 või mitu ettevõtet lõpetavad tegevused. Nende asemele uusi ei teki. 

Bürooettevõtete litsentsi omanikel ei ole ettevõtte kustutamine vajalik, sest kasutada saab kuni 50 (ERP paketis 99) ettevõtte kohta nagunii. Kui raamatupidamisbürool saab 50 ettevõtte kohta täis  ja soov on tegevuse lõpetanud ettevõtted asendada uutega, siis sobib teine protseduur – ettevõtte tühjendamine.

Ettevõtete kustutamiseks saada soov  info@excellent.ee

ETTEVÕTTE TÜHJENDAMINE

Tühjendamise toiming on vajalik kui andmebaasis on mitu ettevõtet ja soov on asendada vähemalt ühe ettevõtte andmed uutega. Tühjendamise järel ei vähene ettevõtete arv andmebaasis.

Näiteks, kui eelnevalt oli andmebaasis 4 ettevõtet, aga 1 lõpetas tegevuse, siis ettevõtte tühjendamise protseduuri järel jääb andmebaasi alles 4 ettevõtte kohta, kuid 1 koht on tühi, kuhu saab sisestama hakata uue ettevõtte andmeid. Litsentsi osas muudatusi ei kaasne.

Ettvõtte tühjendamiseks saada soov info@excellent.ee

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus