Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 08. november 2022

Mis on “moodulid”?

Programm on jaotatud mitmeks erinevaks osaks ehk mooduliks. Iga moodul vastab erinevale osakonnale ettevõttes ning sisaldab selle osakonna tööks vajalikke tööriistu ja funktsioone. Näiteks annab Müügiarvete moodul ettevõtte müügiinimestele võimaluse koostada arveid, sisestada laekumisi ning hoida silma peal võlglaste nimekirjal.

Seda, millises moodulis sa hetkel viibid, näed Põhiaknas Navigatsiooni sõna järel.

Mooduli vahetamiseks vajuta Põhiaknas ikoonile “Moodulid” või kasuta klahvikombinatsiooni Ctrl+0 (Windows) või Command+0 (Mac). Avaneb aktiivsete moodulite nimekiri.
Vali sobiv moodul topeltklikiga. Võid trükkida klaviatuuril esimesed tähed mooduli nimest ning valida mooduli Enter klahviga. Näiteks, Müügitellimuste mooduli valimiseks võid trükkida “M” ning vajutada Enter klahvi.
Mooduli vahetamisel muutuvad ka Põhiakna all osas registrid, sest igas moodulis asuvad just selle mooduli töö jaoks vajalikud registrid. Samuti muutuvad mooduli vahetamisel aruannete, dokumentide ning seadistuste loetelud.

Kui soovid, et programmi sisenemisel avaneks kohe kindel moodul, siis loe selle seadistamisest SIIT

Vaata ka Põhiakna kasutamisega seotud videot SIIT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline on raamatupidamise tulevik?

16. mai 2024

Ärigeenidega Ksenija Germ töötab raamatupidajana… Loe edasi

Raamatupidamisprogramm raamatupidajale

15. mai 2024

Excellenti raamatupidaja Marianne Reinsoo… Loe edasi

Digisillad tulevikku: digitaliseerimine ja andmevahetus

15. mai 2024

MKM digimajanduse osakonna juhataja, võttis… Loe edasi