Leia kiirelt!

Mis on “moodulid”?Uuendatud 18. oktoober 2016

Programm on jaotatud mitmeks erinevaks osaks ehk mooduliks. Iga moodul vastab erinevale osakonnale ettevõttes ning sisaldab selle osakonna tööks vajalikke tööriistu ja funktsioone. Näiteks annab Müügiarvete moodul ettevõtte müügiinimestele võimaluse koostada arveid, sisestada laekumisi ning hoida silma peal võlglaste nimekirjal. Mooduli vahetamiseks vajutage Põhiaknas ikoonile “Moodul” või kasutage klahvikombinatsiooni Ctrl+0 (Windows) või Command+0 (Mac). Avaneb aktiivsete moodulite nimekiri.

Valige sobiv moodul topeltklikiga.Võite trükkida klaviatuuril esimesed tähed mooduli nimest ning valida mooduli Enter klahviga. Näiteks, Müügitellimuste mooduli valimiseks võite trükkida M ning vajutada Enterit. Mooduli vahetamisel muutuvad ka Põhiakna all osas registrid, sest igas moodulis asuvad just selle mooduli töö jaoks vajalikud registrid. Alates 8.1 versioonist on registrid viidud ikooni “Registrid” alla.

Samuti muutuvad mooduli vahetamisel aruannete, dokumentide ning seadistuste loetelud.

Vaata ka Põhiakna kasutamisega seotud videot SIIT

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus