Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 10. august 2023
Mis on põhjuseks, kui jooksva päeva väljavõte ei saabu Standard Booksi?
Enamlevinud põhjuseks on mõni blokeerunud väljavõte, mis takistab uute väljavõtete importimist. Selle tuvastamiseks ja kõrvaldamiseks mine moodulisse Tehnika > Registrid > Panga päringute järjekord
- Sorteeri avanenud nimekirja aken “Lisamise kp.” veeru järgi, nii, et kõige uuemad read oleksid ülevalpool.
- Leia rida tüübiga “Statement“, kus Hetkeseis = VIGA või OOTEL
- Ava selle rea kaart ekraanile (hiirega topelklikk või Enter).
- Kustuta kaart, valides Kaart menüüst “Kustuta“.
Peale seda taastub väljavõtte liikumine mõne aja pärast.
(väljavõtte import, päring peatunud, ei saabu programmi, ei impordi sisse)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Aktiveerisin esimest korda pangaliidestuse, aga ühtegi dokumenti ei ole programmi saabunud?
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus
MÜÜGIKONSULTANT- siin on Sinu võimalus meiega liituga!
08. mai 2024
Excellenti kollektiiv laieneb ja Sul… Loe edasi
Ärianalüüsiga ettevõtte finantsandmetest hetkega ülevaade!
08. mai 2024
Oma ettevõtte finantsandmete graafiliseks kuvamiseks… Loe edasi
Tulevikku suunatud äritarkvara
03. mai 2024
Kuidas tehnoloogia areng muudab majandustarkvara… Loe edasi