Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 10. august 2023

Mis on põhjuseks, kui jooksva päeva väljavõte ei saabu Standard Booksi?

Enamlevinud põhjuseks on mõni blokeerunud väljavõte, mis takistab uute väljavõtete importimist. Selle tuvastamiseks ja kõrvaldamiseks mine moodulisse Tehnika > Registrid > Panga päringute järjekord

  • Sorteeri avanenud nimekirja aken “Lisamise kp.” veeru järgi, nii, et kõige uuemad read oleksid ülevalpool.
  • Leia rida tüübiga “Statement“, kus Hetkeseis = VIGA või OOTEL
  • Ava selle rea kaart ekraanile (hiirega topelklikk või Enter).
  • Kustuta kaart, valides Kaart menüüst “Kustuta“.

Peale seda taastub väljavõtte liikumine mõne aja pärast.

 

 

(väljavõtte import, päring peatunud, ei saabu programmi, ei impordi sisse)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

MÜÜGIKONSULTANT- siin on Sinu võimalus meiega liituga!

08. mai 2024

Excellenti kollektiiv laieneb ja Sul… Loe edasi

Ärianalüüsiga ettevõtte finantsandmetest hetkega ülevaade!

08. mai 2024

Oma ettevõtte finantsandmete graafiliseks kuvamiseks… Loe edasi

Tulevikku suunatud äritarkvara

03. mai 2024

Kuidas tehnoloogia areng muudab majandustarkvara… Loe edasi