Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Teated ekraanil> Müügiarvet ja ostuarvet ei saa salvestada, ilmub teade “Ei ole sama valuuta”.

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 30. juuli 2024

Müügiarvet ja ostuarvet ei saa salvestada, ilmub teade “Ei ole sama valuuta”.

Ei ole sama valuuta” teade ilmub juhul, kui üritad samale kliendile (või tarnijale) sisestada erinevates valuutades dokumente.

Kontrolli Kontakti kaardil “Tingimused” vahelehel, kas seal on täidetud väli “Müügivaluuta” (või “Ostuvaluuta“). Kui siia on valuuta määratud, siis Müügiarve sisestamisel tohid kasutada ainult sama valuutat. See on vajalik müügiaruannetes korrektsete tulemuste kajastamiseks.

Kui kliendile esitatakse arveid erinevates valuutades, siis “Müügivaluuta” lahter peab olema tühi alates Kontakti kaardi loomisest. Kui “Valuuta” oli Kontakti kaardile määratud ja dokumente sisestatud, siis valuutat eemaldada ei tohi. Alternatiivina saad luua uue/koopia Kontakti kaardi.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

EDI ja Standard Books: milleks kasutada ja kuidas? 

13. august 2025

Tüüpiline tellimuse töövoog võib välja… Loe edasi

2025 NIPINURK

06. august 2025

Augusti nipinurk Standard… Loe edasi

Kas sa tead, mis liideseid pakub Standard Books ja kuidas need su elu lihtsamaks teevad?

05. august 2025

Andmete käsitsi liigutamine on ajakulukas. Loe edasi