Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Teated ekraanil> Müügiarvet ja ostuarvet ei saa salvestada, ilmub teade “Ei ole sama valuuta”.

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Müügiarvet ja ostuarvet ei saa salvestada, ilmub teade “Ei ole sama valuuta”.

Ei ole sama valuuta” teade ilmub juhul, kui üritad samale kliendile (või tarnijale) sisestada erinevates valuutades dokumente.

Kontrolli Kontakti kaardil “Tingimused” vahelehel, kas seal on täidetud väli “Müügivaluuta” (või “Ostuvaluuta“). Kui siia on valuuta määratud, siis Müügiarve sisestamisel tohid kasutada ainult sama valuutat. See on vajalik müügiaruannetes korrektsete tulemuste kajastamiseks.

Kui kliendile esitatakse arveid erinevates valuutades, siis “Müügivaluuta” lahter peab olema tühi alates Kontakti kaardi loomisest. Kui “Valuuta” oli Kontakti kaardile määratud ja dokumente sisestatud, siis valuutat eemaldada ei tohi. Alternatiivina saad luua uue/koopia Kontakti kaardi.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Excellent Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent laieneb Rootsi ja Norra suunal!

03. detsember 2025

Pilvepõhiste äritarkvaralahenduste pakkuja Excellent Business… Loe edasi

Excellent sai uue kuue. Mis muutus ja miks see on oluline?

28. november 2025

Võtsime eelmise aasta… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Excellent Booksi abil!

24. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi