Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügihaldus> Registrid> Tellimused> Müügitellimusest ei teki Lähetust. Mida võib olla põhjuseks?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 27. detsember 2016

Müügitellimusest ei teki Lähetust. Mida võib olla põhjuseks?

Müügitellimusest saab nupuvajutusega koostada Lähetuse dokumendi, valides tellimuse peal operatsioonide menüüst valiku “Koosta lähetus”. Kui lähetuse dokumenti ekraanile ei ilmu, siis tuleks üle kontrollida järgnevad seadistused:

1. Tellimus on suletud. Veendu, et tellimusel ei oleks märgitud linnuke “Suletud”.

2. Kõik Tellimusel olevad Artiklid on juba lähetatud. Tellimust on võimalik täita osade kaupa ehk ühest tellimusest saab koostada ka mitu Lähetust. Kui tellimus on juba 100% saadetud, siis nö. ülelähetamist programm ei tee.

3. Klient on ületanud oma krediidilimiidi ja seadistuses on määratud, et sellistele klientidele kaupa ei saa lähetada. Sellisel juhul ilmub ka ekraanile vastav teade. Kontrolli Müügiarvete moodulis seadistust “Krediidilimiit”.

4. Klient on märgitud “ootel”. Kontrolli, kas Kontakti kaardi on “Tingimuste” osal märgitud valik “Ootel”. Seda valikut kasutatakse juhul, kui kliendiga on vaidlustatud mõni arve.

5. Kasutaja kuulub Kasutajagruppi, kellel pole lubatud koostada Tellimustest Lähetusi.
Kontrolli Üldises moodulis seadistust Kasutajagrupid, kus võib olla rida “Lähetuste koostamine müügitellimustest” ja/või “Lähetuste koostamine kinnitamata müügitellimustest keelatud”.

6. Seadistuses “Numbriseeriad – Lähetused” puudub vastava perioodi numbriseeria. Kontrolli Logistika moodulis seadistust.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Liidestuste abil andmed liikuma!

09. oktoober 2024

Tänapäeva maailmas, kus nutiseadmed, veebipoed… Loe edasi

OKTOOBRI NIPINURK – Kaardimakse tasumise kajastamine, e-arvete operaatorid, väikevahendite sisestamine jpm.

02. oktoober 2024

OKTOOBRI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent Latvia nüüd Telema sertifitseeritud partner

27. september 2024

Septembris allkirjastas Telema lepingu… Loe edasi