Avaleht> Kasutajatugi> Ostuarve muutmisel ilmub teade: Arve summa pole sama mis avatud arve summa

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Ostuarve muutmisel ilmub teade: Arve summa pole sama mis avatud arve summa

Teade “Arve summa pole sama mis avatud arve summa” ilmub siis, kui kasutaja üritab eemaldada ostuarvel Kinnituse märget.
Teade viitab sellele, et antud ostuarve on tõenäoliselt seotud ettemaksuga. Eksisteerib Tasumise kaart, kus on antud ostuarve numbrit kasutatud. Seotud tasumise numbrid leiad arve pealt “operatsioonide” menüüst valikuga Arve hetkeseis. Aruanne näitab, milliste dokumentidega on antud ostuarve seotud.

Dokumentide parandamine tuleb teha sellisel juhul ajaliselt vastupidises järjekorras. Ehk enne tuleb sisestada parandus Tasumise kaardiga (koosta koopia ja lisa summale miinus ette), seejärel on vajadusel võimalik ostuarve parandus teha.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Excellent Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent laieneb Rootsi ja Norra suunal!

03. detsember 2025

Pilvepõhiste äritarkvaralahenduste pakkuja Excellent Business… Loe edasi

Excellent sai uue kuue. Mis muutus ja miks see on oluline?

28. november 2025

Võtsime eelmise aasta… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Excellent Booksi abil!

24. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi