Avaleht> Kasutajatugi> Ostuarve muutmisel ilmub teade: Arve summa pole sama mis avatud arve summa

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 28. juuli 2022

Ostuarve muutmisel ilmub teade: Arve summa pole sama mis avatud arve summa

Teade “Arve summa pole sama mis avatud arve summa” ilmub siis, kui kasutaja üritab eemaldada ostuarvel Kinnituse märget.
Teade viitab sellele, et antud ostuarve on tõenäoliselt seotud ettemaksuga. Eksisteerib Tasumise kaart, kus on antud ostuarve numbrit kasutatud. Seotud tasumise numbrid leiad arve pealt “operatsioonide” menüüst valikuga Arve hetkeseis. Aruanne näitab, milliste dokumentidega on antud ostuarve seotud.

Dokumentide parandamine tuleb teha sellisel juhul ajaliselt vastupidises järjekorras. Ehk enne tuleb sisestada parandus Tasumise kaardiga (koosta koopia ja lisa summale miinus ette), seejärel on vajadusel võimalik ostuarve parandus teha.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi