Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Registrid> Ostuarved> Ostutellimuselt ostuarvet koostades ilmub teade “Tarnija puudub, on suletud või ilma kulukontota”?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Ostutellimuselt ostuarvet koostades ilmub teade “Tarnija puudub, on suletud või ilma kulukontota”?

Valides ostutellimuse peal Koosta menüüst “Koosta ostuarve” ilmub teade:
Tarnija puudub, on suletud või ilma kulukontota

Kui see teade ilmub, siis kontrolli:
1. kas tarnija Kontakti kaart on suletud (“Suletud” märge aktiivne);
2. moodulis Ostuarved seadistust “Ostuarve seadistused“. Kui
“Ostutellimuse ridade ülekanne ostuarvele = Ühe summeeritud reana tarnija kulukontoga”, siis peab tarnija kaardil olema täidetud kulukonto (Kontakti kaardil vaheleht “Kontod“).  Kui sa ei soovi, et programm kulukontot nõuaks, siis märgi siin valik “Iga rida eraldi“. 
Kui ostuarve on juba koostatud, siis vajadusel saad kulukontot muuta veel ostuarvel.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Standard Booksi abil!

12. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi

2025 NIPINURK

01. november 2025

Novembri nipinurk Kuidas… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi