Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Üldine> Teated ekraanil> Panga väljavõtte importimisel ilmub teade: Ettevõtte arveldusarve/IBAN number puudub. Kontrolli tasumisviiside seadistust…

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Panga väljavõtte importimisel ilmub teade: Ettevõtte arveldusarve/IBAN number puudub. Kontrolli tasumisviiside seadistust…

Moodul Üldine > Funktsioonid > Impordid > Pangafail, SEPA

Kui oled Standard Booksi laadimas pangaväljavõtte faili ja ilmub teade “Ettevõtte arveldusarve/IBAN number puudub. Kontrolli tasumisviiside seadistust“, siis toimi järgnevalt:

  • Moodul Ostuarved > Seadistused > Tasumisviisid
    Kui teates nähtav IBAN kuulub ettevõttele, kuhu sa soovid importida väljavõtet, siis lisa see IBAN arveldusarve Tasumisviiside seadistusse. Kui see IBAN ei kuulu sinu ettevõttele, siis oled importimas vale ettevõtte pangafaili.
  • Moodul Finants > Registrid > Kontod
    Leia Konto, mida kasutad Tasumisviiside seadistuses pangakontona. Ava Konto kaart ja eemalda Valuuta EUR. Salvesta.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Excellent Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent laieneb Rootsi ja Norra suunal!

03. detsember 2025

Pilvepõhiste äritarkvaralahenduste pakkuja Excellent Business… Loe edasi

Excellent sai uue kuue. Mis muutus ja miks see on oluline?

28. november 2025

Võtsime eelmise aasta… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Excellent Booksi abil!

24. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi