Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Üldine> Teated ekraanil> Panga väljavõtte importimisel ilmub teade: Ettevõtte arveldusarve/IBAN number puudub. Kontrolli tasumisviiside seadistust…

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 19. september 2024

Panga väljavõtte importimisel ilmub teade: Ettevõtte arveldusarve/IBAN number puudub. Kontrolli tasumisviiside seadistust…

Moodul Üldine > Funktsioonid > Impordid > Pangafail, SEPA

Kui oled Standard Booksi laadimas pangaväljavõtte faili ja ilmub teade “Ettevõtte arveldusarve/IBAN number puudub. Kontrolli tasumisviiside seadistust“, siis toimi järgnevalt:

  • Moodul Ostuarved > Seadistused > Tasumisviisid
    Kui teates nähtav IBAN kuulub ettevõttele, kuhu sa soovid importida väljavõtet, siis lisa see IBAN arveldusarve Tasumisviiside seadistusse. Kui see IBAN ei kuulu sinu ettevõttele, siis oled importimas vale ettevõtte pangafaili.
  • Moodul Finants > Registrid > Kontod
    Leia Konto, mida kasutad Tasumisviiside seadistuses pangakontona. Ava Konto kaart ja eemalda Valuuta EUR. Salvesta.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

EDI ja Standard Books: milleks kasutada ja kuidas? 

13. august 2025

Tüüpiline tellimuse töövoog võib välja… Loe edasi

2025 NIPINURK

06. august 2025

Augusti nipinurk Standard… Loe edasi

Kas sa tead, mis liideseid pakub Standard Books ja kuidas need su elu lihtsamaks teevad?

05. august 2025

Andmete käsitsi liigutamine on ajakulukas. Loe edasi