Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 29. november 2016
Programmi töö peatus ja ilmus teade “Reconnecting” või “Server on hõivatud või ei vasta”
Võimalikud teated:
“Server busy or not responding”
“Reconnecting”
“Server on hõivatud või ei vasta”
Teated viitavad sellele, et serverprogrammi protsess on mingi toiminguga hõivatud või katkes sinu arvutil side Excellenti serveriga. Soovitused sellises olukorras:
1. Kui käivitasid eelnevalt mahukama aruande või hooldusfunktsiooni, siis oota mõnda aega, et serverprogramm saaks lõpetada poolikud arvutused.
2. Kui teade on ebamõistlikult kaua, siis sulge oma arvutis programm.
Windows arvutis: vajuta klahvidega Ctrl+Alt+Delete > ava Task Manager > vali nimekirjast Standard Books.exe ja vajuta “End Task”
Mac arvutis: vajuta klahvidega Option+Command+Esc > vali nimekirjast Standard Books ja vajuta “Force quit“.
Nüüd saad Standard Books programmi uuesti käivitada. Veendu, et sinu arvutis on olemas internetiühendus.
Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024
22. aprill 2024
Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi
Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!
18. aprill 2024
Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi
Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik
18. aprill 2024
Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi