Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 29. november 2016

Programmi töö peatus ja ilmus teade “Reconnecting” või “Server on hõivatud või ei vasta”

Võimalikud teated:
Server busy or not responding
Reconnecting
Server on hõivatud või ei vasta

Teated viitavad sellele, et serverprogrammi protsess on mingi toiminguga hõivatud või katkes sinu arvutil side Excellenti serveriga. Soovitused sellises olukorras:

1. Kui käivitasid eelnevalt mahukama aruande või hooldusfunktsiooni, siis oota mõnda aega, et serverprogramm saaks lõpetada poolikud arvutused.

2. Kui teade on ebamõistlikult kaua, siis sulge oma arvutis programm.
Windows arvutis:  vajuta klahvidega Ctrl+Alt+Delete > ava Task Manager > vali nimekirjast Standard Books.exe ja vajuta “End Task”
Mac arvutis: vajuta klahvidega Option+Command+Esc > vali nimekirjast Standard Books ja vajuta “Force quit“.

Nüüd saad Standard Books programmi uuesti käivitada. Veendu, et sinu arvutis on olemas internetiühendus.

Kui ühenduse katkemist esineb tihti, siis palun anna sellest meile teada pilv@excellent.ee

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Business Forum – kergitame saladusloori sündmuse osas!

21. veebruar 2024

Eelmisel aastal alguse saanud uus… Loe edasi

Seadmete hooldusprotsessid lihtsaks!

21. veebruar 2024

Standard Books äritarkvara… Loe edasi

Soovitusindeksi tulemus – meil väga hea klienditeenindus!

16. veebruar 2024

Soovitusindeksi kokkuvõte Kliendid hindavad… Loe edasi