Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Kliendihaldus/CRM> Veel Kliendihaldusest> SOOVITUSINDEKSI funktsionaalsus otse Standard Books tarkvarast

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 13. august 2019

SOOVITUSINDEKSI funktsionaalsus otse Standard Books tarkvarast

Standard Booksi on integreeritud Soovitusindeksi (SI) tagasiside küsitluse metoodika, mis võimaldab küsida klientidelt tagasisidet, saada ülevaadet juba küsitud tagasisidest ning parandada seeläbi kliendikogemust.

Tahame aidata kaasa oma klientide õnnestumistele ja pakume 8.5 versioonist alates “Soovitusindeksi” metoodikal põhinevat kliendisuhte hindamise ja arendamise lahendust ka meie tarkvaratoodete pakettides.

Kuidas soovitusindeksi metoodika oma ettevõttes kasutusele võtta?

1. Lepi oma ettevõtte siseselt kokku, millise toimingu järgselt soovite oma klientidelt tagasisidet küsida. Soovitusindeksi küsimuse sisu on vastavalt ettevõtte vajadustele kohandatav.

2. Seadista soovitusindeksi funktsioon oma Standard Books või ERP tarkvarapaketis.

3. Kui esialgsed seadistused on tehtud, toimib küsimuse esitamine pärast kindlat tegevust automaatselt ning tulemused on jälgitavad reaalajas.

Kui soovid täpsemalt soovitusindeksi kohta uurida, siis võta ühendust meie projektijuhiga või selle puudumisel kirjuta aadressil info@excellent.ee

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi