Standard Booksi on integreeritud Soovitusindeksi (SI) tagasiside küsitluse metoodika, mis võimaldab küsida klientidelt tagasisidet, saada ülevaadet juba küsitud tagasisidest ning parandada seeläbi kliendikogemust.
Tegu on lihtsa lahendusega kliendirahulolu mõõtmiseks, kus kliendilt küsitakse üksainus küsimus – kui suure tõenäosusega ta soovitaks sinu ettevõtet oma sõbrale. Vastused märgitakse ära skaalal nullist kümneni.
“Soovitusindeksi” metoodikal põhinev kliendisuhte hindamise lahendus on nüüd ka meie tarkvaratoodete pakettides.
Loe ja vaata videot Soovitusindeksi kohta täpsemalt veel SIIT
Kuidas soovitusindeksi metoodika oma ettevõttes kasutusele võtta?
1. Lepi oma ettevõtte siseselt kokku, millise toimingu järgselt soovite oma klientidelt tagasisidet küsida. Soovitusindeksi küsimuse sisu on vastavalt ettevõtte vajadustele kohandatav.
2. Seadista soovitusindeksi funktsioon oma Standard Books või ERP tarkvarapaketis.
3. Kui esialgsed seadistused on tehtud, toimib küsimuse esitamine pärast kindlat tegevust automaatselt ning tulemused on jälgitavad reaalajas.
Kui soovid täpsemalt soovitusindeksi kohta uurida, siis võta ühendust meie projektijuhiga 669 1111 või selle puudumisel kirjuta aadressil info@excellent.ee