Leia kiirelt!

Uue lisaettevõtte lisamine (pilveteenuse kasutajale)Uuendatud 26. oktoober 2015

Kasuta järgnevaid juhiseid, kui kasutad meie pilveteenust, st. andmebaas ja serverprogramm asuvad Excellenti pilveserveris.

Jälgi täpselt kirjeldatud samme, et vältida andmebaasi taastamise vajadust tekstikoopiast. Tekstikoopiast andmebaasi taastamine toimub vastavalt teenuste hinnakirjale.

NB! Enne, kui alustad järgnevate sammudega, välju programmist. Sisene uuesti programmi mõnesse olemasolevasse ettevõttesse. Ära vaheta ettevõtet sel hetkel!
Nüüd jätka järgnevate sammudega.

Ettevalmistused:

  1. Teavita oma kolleege toimingu alustamisest. Samal ajal ei saa nad tööd teha.
  2. Tee varukoopia. Mine moodulisse Üldine -> Funktsioonid -> Ekspordid -> vali “Käivita serveris ajastatud tekstikoopia”. Käivita. Varu natuke aega tekstikoopia lõpetamiseks.

Järgmised sammud tee täpselt samas järjekorras:

  1. Sulge kõik aknad, va. Põhiaken.
  2. Mine moodulisse Tehnika, ava register “Programmi seadistus”. Vali operatsioonide menüüst “Admin client”. Ekraanile ilmub hoiatus, vajuta OK.
  3. Vali Põhiaknast ikoon “Ettevõte”. Avanenud väikses akna peal operatsioonide menüüst vali “Ava ettevõtete register”. Avanenud ettevõtete tabel näitab sulle, mis ettevõtted on praegu serverprogrammis loodud.
  4. Sisesta järgmisele vabale reale uus ettevõte, täida Kood ja Nimi.
    "Kood" peab olema unikaalne, ja kasutada tohib numbreid vahemikust 1 kuni 199.
    NB! "TCP/IP aadress" ja "Port" peavad tühjaks jääma, nagu teistel ridadel. Kui näed, et TCP/IP või Port oli juba täidetud, siis oled eelnevate sammudega eksinud. 
    Kui oled uue(d) ettevõtted täitnud, siis vajuta “Salvesta”.

Võimalik, et 6. punkti Salvestamise hetkel ühendus töökohaga korraks katkeb, sest serveprogramm hakkab ennast taaskävitama. Ekraanile võivad ilmuda erinevad teated, kuid need võid kõik sulgeda. Klientprogrammi võid sulgeda täielikult.

  1. Mine moodulisse Tehnika, ava register “Programmi seadistus”. Vali operatsioonide menüüst “Tavaklient”.
  2. Taaskäivita klientprogramm. Avanemisel peaks ettevõtete tabelis olema näha uut ettevõtet. Kui näed uut ettevõtet, jätka punktiga 10.

(9.  Vajalik ainult juhul, kui 8. punkti järel ei ole uut ettevõtet näha nimekirjas. 
Sisene esimesse ettevõttesse, mis oli varasemalt olemas. Vali Põhiaknast ikoon Ettevõtted. Vali operatsioonide menüüst “Ava ettevõtete register”. Täida ära järgmisele vabale reale täpselt sama koodiga nagu eelnevalt serverprogrammis täitsid. Kõik lisatud ettevõtted peavad olema sama koodiga nii server- kui ka klientprogrammis.
NB! Klientprogrammis täida ära ka veerud TCP/IP ja Port, samamoodi nagu teiste ettevõtete järel eelnevatel ridadel.  Salvesta ja taaskäivita klientprogramm.)

Sama toiming (punktid 8-9) on vaja teha igas töökoha arvutis.

10. Veendu, et uus loodud ettevõte oleks lisatud ka globaalse kasutaja kaardile. Selleks sisene nimekirjas esimesse ettevõttesse, mine moodul Tehnika - registrid - Globaalsed kasutajad. Kui tabeli read on tühjad, ei pea sa midagi lisama. Kui tabelis on täidetud read, siis täida järgnev vaba rida, lisa uus loodud ettevõte.
Kui globaalse kasutaja kaart salvestatud, siis välju programmist. Käivita programm ning
vali sisenemise aknas "Jäta". Seejärel avaneb "Vali ettevõte" aken, kus vali nimekirjast uus ettevõte ja sisene.
Globaalsete kasutajate seadistamise kohta saad lugeda ka SIIT

11.  Sisene uude ettevõttesse ja saad alustada algseadistuste importimist ning seejärel andmete sisestamist. NB! Algandmeid ei tohi enne algseadistuste importi sisestada.

12. Soovi korral võid importida programmiga kaasas olevad algseadistused. Selleks vali moodul Üldine -> Funktsioonid -> Impordid -> Automaatne.
Leia nimekirjast “Algseadistused.txt” (või "standard.txt") fail ja impordi.
Peale importimist võib serverprogramm veelkord teha taaskäivituse.

NB! Kui soovid uude ettevõttesse importida olemasoleva tekstikoopia, pea nõu meie konsultandiga.

Vaata ka veebiseminari videot: VIDEO

Kui sa pole kindel nende toimingute läbiviimises, siis kasuta konsultandi abi. Saada vastav soov e-mailiga info@excellent.ee

 

Märksõnad: