Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Kontaktid> Uue kontakti kaardi koostamisel ilmub teade “Klient selle e-mailiaadressiga on juba registreeritud”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 25. mai 2020

Uue kontakti kaardi koostamisel ilmub teade “Klient selle e-mailiaadressiga on juba registreeritud”

Teade võib ilmuda ka juhul, kui sa ei ole kliendi e-maili sisestanud. Sellisel juhul kontrolli seadistust moodulis Veebipood ja CMS > Seadistused > “Minu konto seadistused“. Eemalda valik Unikaalsed väljad = E-mail.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi