Leia vastused

Võtme uuendamisel tuleb teade „Kontrolli Internetivõtmete seadistust Üldises moodulis ja registreeri ennast“Uuendatud 18. detsember 2014

Ava Üldine moodul -> Seadistused -> Internetivõtmed

Kontrolli, et väljad “Registreeritud riigis”, “Kliendikood” ja “Lepingu number” oleksid eelnevalt täidetud. Kliendikoodi ja lepingu numbri saad küsida e-mailiga aadressilt info@excellent.ee

Vajuta nupule “Registreeri automaatsete võtmete saamiseks”

Kui võtme genereerimine õnnestub, tuleb vastav teade “Võtme genereerimine õnnestus”. Ilmunud teate aknas vajuta “OK” .

NB! Teate ilmumine võib võtta aega. Ära sulge seadistuse aken enne kui teade on ilmunud. Kui aga tuleb teade “Olete juba registreeritud nr XXXXX”, siis palun edastage see number e-postiga aadressile info@excellent.ee.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus