Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 19. detsember 2023
CostPocketi aktiveerimisel ilmub teade: “Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole.”
“Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole.” veateade ilmub juhul, kui CostPocketi teenust on korduvalt de-aktiveeritud ja aktiveeritud, näiteks teises andmebaasis sama teenus aktiveeritud.
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
CostPocket-i SEADISTAMINE JA AKTIVEERIMINE
CostPocketi aktiveerimisel ilmub teade “Riik ei ole registreeritud”
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus
Tulevikku suunatud äritarkvara
03. mai 2024
Kuidas tehnoloogia areng muudab majandustarkvara… Loe edasi
MAI NIPINURK – ostuarvete sisestamine, kinnitamine ja muutmine jpm
02. mai 2024
MAI NIPID Miks… Loe edasi
Eesti esimene silent disco formaadis ärifestival – Excellent Business Forum
24. aprill 2024
11. aprillil toimus Noblessneri valukojas… Loe edasi