Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 19. detsember 2023

CostPocketi aktiveerimisel ilmub teade: “Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole.”

Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole.” veateade ilmub juhul, kui CostPocketi teenust on korduvalt de-aktiveeritud ja aktiveeritud, näiteks teises andmebaasis sama teenus aktiveeritud.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Tulevikku suunatud äritarkvara

03. mai 2024

Kuidas tehnoloogia areng muudab majandustarkvara… Loe edasi

MAI NIPINURK – ostuarvete sisestamine, kinnitamine ja muutmine jpm

02. mai 2024

MAI NIPID Miks… Loe edasi

Eesti esimene silent disco formaadis ärifestival – Excellent Business Forum

24. aprill 2024

11. aprillil toimus Noblessneri valukojas… Loe edasi