Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 19. detsember 2023

CostPocketi aktiveerimisel ilmub teade: “Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole.”

Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole.” veateade ilmub juhul, kui CostPocketi teenust on korduvalt de-aktiveeritud ja aktiveeritud, näiteks teises andmebaasis sama teenus aktiveeritud.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Standard Books aitab müügitööd ja kliendisuhete organiseerimist?

24. mai 2024

Müügitöö tegemine on oluliselt lihtsam… Loe edasi

Digisillad tulevikku: digitaliseerimine ja andmevahetus

21. mai 2024

MKM digimajanduse osakonna juhataja võttis… Loe edasi

Milline on raamatupidamise tulevik?

16. mai 2024

Ärigeenidega Ksenija Germ töötab raamatupidajana… Loe edasi