Uuendatud 19. november 2025
E-arve on Booksist saadetud Envoice portaali, kuid sealt edasi ei liigu?
Juhend sobib, kui kasutad e-arve operaatorina Envoice’i operaatori teenuseid. Kui on tekkinud olukord, et e arved on Standard Books programmist välja saadetud, kuid ei liigu Envoice keskkonnast edasi, siis tee järgnevad sammud:
1. Envoice’i keskkonnas kontrolli Müügiarvete lehel, kas nupu Import juures kuvatakse mõnda arvu (punasega)
2. Vajuta nupule Import. Seejärel kuvatakse sulle nimekiri vigastest imporditud failidest koos veateatega
3. Kui oled tuvastanud e-arved, mis Standard Booksist on välja saadetud, kuid on Envoice vigaste imporditud failide seas, siis tee järgnevad sammud Standard Books’is:
3.2. Moodul Üldine > Seadistused > “Ettevõtte andmed” on täidetud:
a. Panga kood – sisesta siia eelmises punktis loodud panga kood.
b. Arveldusarve (IBAN) – sisesta sama panga arvelduskonto IBAN kood.
3.3. Seejärel ava Envoice’i veebikeskkond ja tuvasta arve(d), mis ei ole Envoice’i keskkonnast edasi läinud ja kustuta seal need. Peale arvete kustutamist Envoice’i keskkonnast, ava uuesti Standard Books.




