Leia vastused

Käivitasin hoolduse “Koosta amortisatsiooni kanded”, aga kandeid ei tekkinud. Miks?Uuendatud 13. november 2014

Kui peale hoolduse “Koosta amortisatsiooni kanded” käivitamist ei teki Finants moodulisse Kannete registrisse amortisatsiooni kandeid, siis tuleks kontrollida järgnevaid punkte:

1. Kas Finants mooduli seadistuses “Numbriseeriad – kanded” on sisestatud perioodi numbriseeria

2. Kas Finants mooduli Kannete registris on olemas vaba numbriseeria number

3. Kas Põhivarade mooduli seadistuses Põhivaraklassid on märgitud A-, B- ja C-osale õiged kontod

4. Kas Põhivaraklass on märgitud Põhivara kaardile

5. Kas Põhivara kaardil on märgitud õige Alguskuupäev ja õige Mudel1

6. Kas Põhivara kaardile on märgitud Jääkväärtus. NB! Jääkväärtus on väärtus, millest alla poole põhivara enam ei amortiseerita, nö põhivara lõppväärtus

7. Kas põhivara pole lõpuni amortiseerunud. Põhivara mooduli aruandest “Amortisatsiooni kande soovitus” saab kontrollida, millise kande programm teeks. Kui aruanne on tühi, tuleb kontrollida punkte 3-6. Põhivara mooduli aruandest “Amortisatsiooniaruanne” saab kontrollida põhivara amortisatsiooni summat. Kui see summa on vale või 0, tasub kindlasti kontrollida punkte 5-6.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus