Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Kontaktid> Kas paljudele klientidele saab korraga määrata sama tasumistingimuse?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. mai 2019

Kas paljudele klientidele saab korraga määrata sama tasumistingimuse?

Kui kõikidele klientidele kehtib vaikimisi sama tasumistingimus, siis tuleb see määrata moodulis Müügiarved > Seadistused > Kontakti seadistused. Seadistuses täida lahter “Vaikimisi tasumistingimus”, kasutades Ctrl+Enter.
Peale selle seadistuse täitmist lisab programm automaatselt igale uuele kontakti kaardile tasumistingimuseks selle väärtuse. Varem sisestatud kontaktidel tasumistingimust ei muudeta.

Kui soovid, et uute müügiarvete koostamisel ilmuks alati sama tasumistingimus, siis saad kasutada kliendiklasse. Kliendiklasside seadistuses saad määrata vaikimisi tasumistingimuse sellesse klassi kuuluvatele klientidele. Kontakti kaardile tasumistingimust ei lisata, kuid iga uue müügiarve tegemisel ilmub siin määratud tasumistingimus arvele.

Sarnast võimalust saad kasutada objektidega. Kui soovid, et objekt ilmuks automaatselt, kui valid arvele kliendi, kes kuulub kindlasse kliendiklassi, siis lisa vastav objekt kliendiklassi kaardile.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi