Leia kiirelt!

Koostasin tellimusele kreeditarve, aga tellimusel ei muutunud arvega kogus?Uuendatud 15. juuli 2021

Põhjus A: võib olla selles, et Kreeditarve ei ole koostatud Tagastatud kaupade dokumendist, vaid otse originaalarve pealt.
Kaupade tagastamise korral tuleb toimida nii:
1. Lähetuse dokumendi pealt “Koosta” menüüst vali Tagastataud kaubad.
2. Tagastatud kaubad dokumendi pealt “Koosta” menüüst vali Kreeditarve.

Põhjus B:
Samuti tasub kontrollida Müügihalduse moodulis seadistust “Tellimuste seadistused“, kas on märgitud valik:
“Kreeditarve muudab arvega kogust” 
Selle valikuga kontrollid, kas Tellimusega seotud Arve krediteerimisel arvutatakse automaatselt ümber Arvega summa Tellimuse D.osal.
Kui see valik on märgitud, arvutatakse arvega summa automaatselt ümber, kui koostad Kreeditarve. Kui teed koopia originaalarvest, arvutatakse Arvega summa ümber vaid juhul, kui oled enne Kreeditarve esmakordset salvestamist määranud sellele sobiva Tasumistingimuse ja krediteeritava Arve numbri.
Kui see valik ei ole märgitud, saad Tellimuse arvega summa ümber arvutamiseks kasutada hooldusfunktsiooni ‘‘Arvuta tellimused ümber‘’.
Kui sisestad Kreeditarve otse Arvete registrisse, ei arvutata seotud Tellimuse arvega summat ümber, sõltumata siin tehtud valikust. Kasutada ei saa ka hooldusfunktsiooni “Arvuta tellimused ümber“.
Kui krediteeritav Arve koostati hooldusfunktsiooniga ‘‘Koosta koondarved‘, ei arvutata seotud Tellimuste arvega summasid ümber, sõltumata siin tehtud valikust.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus