Leia kiirelt!

Koostasin tellimusele kreeditarve, aga tellimusel ei muutunud arvega kogus?Uuendatud 03. märts 2022

Põhjus võib olla selles, et Kreeditarve ei ole koostatud Tagastatud kaupade dokumendist, vaid otse originaalarve pealt.

A) Kui kaup ka reaalselt tagastatakse, siis tuleb kreeditarve koostamiseks toimida nii:
1. Moodul Müügihaldus > Seadistused > “Tellimuste seadistused” > märgi valik “Kreeditarve muudab arvega kogust”.
2. Lähetuse dokumendi peal vali Koosta menüüst “Tagastataud kaubad”.
3. Tagastatud kaubad dokumendi peal vali Koosta menüüst “Kreeditarve”.

Kui punktis 1 märgitud valik on märkimata, siis Tellimuse D-osal arvega summa automaatselt ümber ei arvutata. Siis saad tellimusel arvega summa ümberarvutamiseks kasutada ka Müügihalduse moodulis hooldusfunktsiooni “Arvuta tellimused ümber” (loe hoolduse kasutamisest SIIT)

B) Kui kaupa reaalselt ei tagastata, vaid on vaja ainult kreeditarve koostada, siis:
1. Ava originaalarve, mida soovid krediteerida. Vali Koosta menüüst “Kreeditarve“.
2. Vali Tasumistingimuseks kreedit-tüüpi tasumistingimuse kood.
3. Sisesta vastavale maatriksi reale krediteeritava (originaalarve) number.
4. Kinnita kreeditarve.
5. Tellimusel arvega summa ümberarvutamiseks kasuta Müügihalduse moodulis hooldusfunktsiooni “Arvuta tellimused ümber” (loe hoolduse kasutamisest SIIT)

NB! Kui sisestad Kreeditarve otse Arvete registrisse, ei arvutata seotud Tellimuse arvega summat ümber, sõltumata siin tehtud valikust. Kasutada ei saa ka hooldusfunktsiooni “Arvuta tellimused ümber“.
NB! Kui krediteeritav Arve koostati hooldusfunktsiooniga ‘‘Koosta koondarved‘, ei arvutata seotud Tellimuste arvega summasid ümber, sõltumata siin tehtud valikust.

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus