Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Kui minu klient ei võta enam vastu e-arveid, mida pean Booksis tegema?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 21. märts 2024

Kui minu klient ei võta enam vastu e-arveid, mida pean Booksis tegema?

Sellisel juhul tuleb kliendi Kontakti kaardil teha vastav märge. Mine moodulisse Müügiarved > Registrid > Kontaktid
Leia ja ava kliendi kaart. Kontakti kaardil mine vahelehele “E-andmevahetus” ja märgi Kanali eelistus =”Ei saa e-arveid”.

Salvesta kaart.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Forum 2025 – päev, mis andis uusi mõtteid ja julgust muutusteks

29. aprill 2025

24. aprillil… Loe edasi

Lihtne andmete liikumine Make.com abil!

28. aprill 2025

Standard Booksil on nüüd liidestus… Loe edasi

Korvpalliklubi Viimsi ja Excellent Business Solutions alustasid koostööd, mis ühendab spordi ja tehnoloogia!

28. aprill 2025

2025. aasta… Loe edasi