Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Kui minu klient ei võta enam vastu e-arveid, mida pean Booksis tegema?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 21. märts 2024

Kui minu klient ei võta enam vastu e-arveid, mida pean Booksis tegema?

Sellisel juhul tuleb kliendi Kontakti kaardil teha vastav märge. Mine moodulisse Müügiarved > Registrid > Kontaktid
Leia ja ava kliendi kaart. Kontakti kaardil mine vahelehele “E-andmevahetus” ja märgi Kanali eelistus =”Ei saa e-arveid”.

Salvesta kaart.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas Excellent Portal muudab liikvel olles töötamise lihtsamaks?

15. mai 2025

Müügitöö ei… Loe edasi

Tegid just uue firma? Ära tee raamatupidamist valesti.

14. mai 2025

Ettevõtte… Loe edasi

Kuidas automaatne pangaliides säästab iga kuu tunde tööd?

14. mai 2025

Kas mäletad,… Loe edasi