Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Kui minu klient ei võta enam vastu e-arveid, mida pean Booksis tegema?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Kui minu klient ei võta enam vastu e-arveid, mida pean Booksis tegema?

Sellisel juhul tuleb kliendi Kontakti kaardil teha vastav märge. Mine moodulisse Müügiarved > Registrid > Kontaktid
Leia ja ava kliendi kaart. Kontakti kaardil mine vahelehele “E-andmevahetus” ja märgi Kanali eelistus =”Ei saa e-arveid”.

Salvesta kaart.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Standard Booksi abil!

12. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi

2025 NIPINURK

01. november 2025

Novembri nipinurk Kuidas… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi