Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Kliendihaldus/CRM> Veel Kliendihaldusest> Kuidas kustutada Tegevuse kaarti?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. aprill 2024

Kuidas kustutada Tegevuse kaarti?

Uusi Tegevusi on võimalik sisestada erinevates moodulites, näiteks Kalendri vaates, Tööülesannete vaates, Kontakti kaardi peal, dokumentide peal jne (loe võimalustest SIIT)

Kui oled uue ekslikult sisestanud Tegevuse valesti või pole Tegevuse info enam oluline, saad Tegevuse kaardi kustutada järgnevalt.
NB! Ole tähelepanelik, sest kustutatud Tegevust sa enam taastada ei saa. Tegevusi saab kustutada kasutaja, kellele on Kasutajagrupiga antud vastav õigus.

  1. Ava Tegevuse kaart ekraanile.
  2. Veendu, et Tegevuse aken oleks “Vaata” olekus. Kui Tegevus on märkega “Tehtud“, siis pead selle valiku eelnevalt eemaldama ja Kaardi salvestama.
  3. Vali Kaart menüüst “Kustuta“.
  4. Tegevus kustutatakse.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Standard Booksi ja Excellent Portali versiooniuuendus, kevad 2025

05. juuni 2025

Standard Booksi järgmine… Loe edasi

Kuidas Loo Vesi sai Standard Booksiga tagasi 55 töötundi kuus?

29. mai 2025

Väike tiim, suur… Loe edasi

Kuidas Ülemiste City jõudis kaosest efektiivsuseni?

29. mai 2025

Mida teha siis,… Loe edasi