Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. aprill 2024

Kuidas täita tegevuse kaarti?

Uute Tegevuste sisestamiseks on mitu võimalust, näiteks Kalendri vaates, Tööülesannete vaates, Kontakti kaardi peal, dokumentide peal jne. Kui oled uue Tegevuse kaardi avanud ekraanile, täida info, mis on sulle oluline.

Kommentaar – Tegevust kirjeldav tekst. Siia sisestatud teksti näed päeva-vaates Kalendris, Tööülesannete nimekirjas ning Isikliku kalendri aruandes.

Tüüp – Ctrl+Enteriga saab lisada Tegevuse tüüpe mis on eelnevalt seadistatud Tegevuste tüüpide seadistuses, Kliendihalduse moodulis. Tegevuste Tüübid on need, mille alusel Tegevused klassifitseeritakse. Tegevuste Tüüpidega tähistatakse erinevaid töid või ülesandeid (nt müügikõned, müügikohtumised, koosolekud jne).

Tehtud – Antud valiku märkimine näitab, et Tegevus on lõpetatud

Ajakulu – Tegevusele kulunud aeg, mille programm arvutab automaatselt vastavalt alguse ja lõpu kellaaegadele ja kuupäevadele.


Tegevuse tüüp:
Kalender täpike – Selle valikuga näed Tegevust Kalendris ning Töötaja aja statistika aruandes. Kalendri Tegevusi kasutatakse ajakasutuse korraldamiseks, planeerimiseks ja analüüsiks.
Tööülesanne täpike – Selle valikuga näed Tegevust Tööülesannete nimekirjas. Tööülesannetega planeeritakse tööpäevaks konkreetsed tegevused, nagu näiteks telefonikõned.
Ajastatud tööülesande täpike – Selle valikuga näed Tegevust Päevaplaani parempoolsel paneelil. Sellise Tegevusega planeeritakse mingi teatud tööülesanne kindlale ajale. Ajastatud tööülesandeid Töötaja aja statistika aruandesse ei kaasata, kuid nendest tekitatakse iga Kliendi kohta kontaktide ajalugu.

Isikud – Ctrl+Enteriga saab lisada Isiku, kelle kohta on avatud kaart Isikute registris, Üldises moodulis. Vaikimisi sisestuvad kasutaja initsiaalid. Kui Tegevus laieneb mitmele töötajale, sisesta nende initsiaalid, eraldades need komadega. Tegevus on nähtav kõigi valitud töötajate Kalendrites, Tööülesannete nimekirjades ning Isikliku kalendri aruannetes.


Teksti osa:
Kood – Ctrl+Enteriga saab valida koode Tegevuste tekstitüüpide seadistusest, Kliendihalduse moodulis. Tabelisse saad teha Tegevuse kohta märkmeid. Standardsete kommentaaride sisestamiseks võid kasutada Tegevuste tekstitüüpide seadistust.
Tekst – Siia sisestub Tekstitüübi tekst. Võid lisada vabalt valitud teksti.
Tegevuse lõpetamisel tuleb see märkida linnukesega Tehtuks. Sellega säilib korrektne ajalugu Kliendikontaktide kohta.

Vaata ka VIDEOT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Millised on kinnisvara väljakutsed?

28. mai 2024

Kinnisvarahaldusega kaasnevad mitmeid väljakutseid, alates… Loe edasi

Kuidas Standard Books aitab müügitööd ja kliendisuhete organiseerimist?

24. mai 2024

Müügitöö tegemine on oluliselt lihtsam… Loe edasi

Digisillad tulevikku: digitaliseerimine ja andmevahetus

21. mai 2024

MKM digimajanduse osakonna juhataja võttis… Loe edasi