Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Laekumised> Kuidas pärida pankade väljavõtteid, millel Standard Booksiga otseliides puudub? (näiteks Luminor Pank)

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. veebruar 2025

Kuidas pärida pankade väljavõtteid, millel Standard Booksiga otseliides puudub? (näiteks Luminor Pank)

Nende pankadega, millega Standard Booksil puudub otseliidestus või pangaliidestuse võimalus, saab väljavõtte päringuid siiski teha kolmanda osapoole lahenduste kaudu.

A) GoCardless
GoCardless ei ole ise pank, kuid võimaldab avatud panganduse standardi (OpenBanking) alusel pankadega infot vahetada. Standard Booksi kasutaja saab GoCardless internetikeskkonna kaudu pärida ligi 2300-st Eesti (PayPal, Wise, Luminor Pank jt), Euroopa ja UK pangast pangaväljavõtteid. Loe GoCardless seadistamisest SIIT

B) Swedbank Gateway
Kui programmis on aktiveeritud Swedbank Gateway pangaliidestus, siis on võimalik pangaliidese kaudu pärida ka teiste pankade väljavõtteid, kellega veel otseliides puudub (näiteks Luminor Pangast). Selle võimaluse kasutamiseks peab olema sinu ettevõttel kindlasti Swedbank konto ja aktiveeritud pangaliidestus. Pangaliidestuse aktiveerimisest loe SIIT


Swedbank Gateway kaudu

Kui pangaliidestus on aktiveeritud, siis tee vajalikud seadistused Standard Booksis:

1) Moodul Ostuarved > Seadistused > Pangad.
Veendu, et Swedbank ja kõikide teiste pankade kaartidel oleks täidetud BIC (SWIFT).

2) Moodul Müügiarved > Seadistused > Tasumisviisid.
– Koosta eraldi reale tasumisviis soovitud panga kohta (näiteks Luminor). Täida IBAN arveldusarve number ja täida veerg “Pank” (näiteks Luminor).
– Mine D-vahelehele, kus täida veerg “VV päringu pank“. Kui soovid kasutada Swedbank Gateway kaudu teise panga konto väljavõtte teenust, tuleb siin veerus valida(ctrl+enter) Swedbank.

Vaata kõiki vajalikke seadistusi juhendist: SIIT


NB! Teenuse (“Teiste pankade konto väljavõte“), mille sa selle lepinguga aktiveerid Swedbank Gateway kaudu on kehtiv 90 päeva, seejärel pead teenuse uuesti aktiveerima/pikendama, et kasutamist jätkata. Seda saad teha Swedbank ärikliendi internetipanga keskkonnas:
– vali menüü “Igapäevapangandus > Konto teises pangas“. Siin vali õige ettevõte, mille osas soovid teise panga kontosid näha;
– märgi nõusolek valitud konto(de) jäägi ja/või väljavõtte jagamisega Swedbank Gateway kanali kasutaja(te)le vastavalt Swedbank Gateway lepingule.


 

 

(Open Banking, teiste pankade väljavõte, VV päringu pank, Luminori pank, openbanking, pangaliidestus)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Enesejuhtimine digiajastul: aega on, kui fookus on paigas.

10. september 2025

Kui tihti mõtled puhkehetkel, et… Loe edasi

2025 NIPINURK

03. september 2025

Septembri nipinurk Seadistus… Loe edasi

Kui palju käsitööd saaks Standard Booksis tegelikult ära automatiseerida?

28. august 2025

Paljude ettevõttete töötajad… Loe edasi