Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Pangad> Kuidas programm seob imporditud tasumised õigete ostuarvetega?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Kuidas programm seob imporditud tasumised õigete ostuarvetega?

Selleks, et Standard Books programm aru saaks, milline ostuarve tasuti pangas, kontrollib programm andmeid tasumiste importimise hetkel järgmiselt:

1. Kontakti viitenumber
Tarnijapõhine viitenumber peab olema täidetud iga tarnija Kontakti kaardil (väli “Reg.nr. 2“).
Viitenumbrid saad kõigile kontaktidele korraga genereerida automaatse funktsiooniga: LOE SIIT

2. Kontakti reg.nr
Tarnija reg.nr. peab olema määratud igal Kontakti kaardil (lahter “Reg.nr. 1“)

3. Kui õige kontakt/tarnija on tuvastatud, siis kontrollitakse kommentaari/selgitust.
Kui seal on sõna “ETTEMAKSUARVE” või “ETTEMAKS” kirjas, siis koostatakse tasumise kaardile ettemaksu rida. Seletusest otsib programm ka ettemaksu numbrit.
Kui seal on sõna “TELLIMUS”, siis proovib Standard Books tuvastada selgituse väljalt ostutellimuse numbrit ja seob tasumise rea antud ostutellimusega.

4. Kui eelnevalt mainitud ettemaksu sõnu ei tuvastata, siis kontrollitakse, kas selgituse väli sisaldab numbreid, mida saab siduda Standard Booksis leiduva ostuarve numbriga (näiteks, “ostuarve 101200”). Kui leitakse arve number, seotakse tasumine konkreetse arvega (kui eelnevalt on kontakt tuvastatud).

5. Kui kontakt/tarnija tuvastati, kuid ülekande selgituse lahtris ostuarve nr puudub või on mitu arve numbrit (komadega või kaldkriipsudega eraldatud), siis saab programm lugeda summa ettemaksuks või hakkab kuupäevaliselt kronoloogiliselt tasumata ostuarvetega siduma. Loogika, kuidas arvetega kinnikandmine toimub, sõltub seadistusest moodulis Ostuarved > Seadistused > Tasumise seadistused.
Kui soovid, et sellised tasumised seotakse kindlasti tarnija vanemate ostuarvetega, siis märgi sobiv valik Jaga tasumised = “Madalama arvenumbri järgi” või “Vanima tas.tähtaja järgi”
Kui soovid, et ostuarve nr-ta maksed loetakse ettemaksuks alati, siis märgi seadistuses linnuke “Loe ettemaksuks“.

NB! Kui tarnija arvete numbrid sisaldavad kaldkriipse, siis sellised arved tuleb tasumistel käsitsi parandada, kuna kaldkriipse (ja komasid) käsitletakse kui erinevate arvenumbrite eraldajaid,

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Excellent Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Excellent Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent sai uue kuue. Mis muutus ja miks see on oluline?

28. november 2025

Võtsime eelmise aasta… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Excellent Booksi abil!

24. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi