Uuendatud 18. september 2025
Kuidas sisestada meeldetuletusi mingi kliendiga seotud toimingu jaoks?
Selleks saad kasutada “Tegevuste” registrit. Tegevuste sisestamiseks on Standard Booksis mitu võimalust:
Kontakti kaart > Koosta menüü;
Kalender (Põhiaknas);
Tööülesanded (Põhiaknas);
“Tegevused” register (moodul Üldine);
Aruanne “Kliendi hetkeseis“;
Aruanne “Isiklik kalender“;
Dokumendid (näiteks Kliendikirjad, Ostuarved, Pakkumised, Müügitellimused, Müügiarved jt.)
Kui soovid saada Standard Booksis meeldetuletust mõne Tegevuse kohta, siis on oluline Tegevuse kaardi täitmisel sisestada:
Kommentaar – tegevuse sisu, mille kohta meeldetuletust soovid;
Isikud – isik(ud), kes peab saama teavituse tegevuse toimumise kohta;
Alguskp.=Lõppkp. – kuupäev, millal teavitus Standard Booksis ekraanile ilmub;
Tegevuse tüüp = märgi “Ajast. tööülesanne”
Alarmi tüüp (vahelehel Alarm) = märgi “Teade”.
Näide:
Sellisel kujul täidetud Tegevuse kaardi salvestamisel tekib vastavale kuupäevale (Tegevusel määratud isiku(te) kalendrisse) selline vaade:
Lisaks ilmub kasutajale (Tegevusel määratud isiku(te)le) meeldetuletus Standard Booksis ekraanile.
Kui tegevust on soov korrata järgneval aastal, tuleb sama tegevuse kaardil muuta lahtrid Alguskp./Lõppkp. aasta võrra edasi ja salvestada. Nii korrata iga töötaja jaoks loodud sünnipäeva Tegevuse kaardiga.